AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Jeg og kjæresten (ett år sammen) har barn på hver vår side. Vi har jevnaldrende barn og trives godt alle sammen i hverandres selskap. Han bor enda i en liten leilighet som han ønsker å få solgt og kjøpt litt større slik barna får større plass og nærmere barnehage/skole miljøet. Jeg eier selv også og vi bor ca 40 min fra hverandre, ikke noe som plager oss. Men det som plager meg er at vi ca møtes 4 x per mnd, men må sies vi virkelig trives i hverandres selskap. Når han snakker om å selge og flytte får jeg klump i magen - er det ikke slik snart av vi gjerne bør ha «samtalen»? Eller er jeg litt frempå her? Hva er normalt? Jeg føler nemlig nå at han bare ønsker å gå videre men fremdeles ha meg der.. 4 x i mnd 🙈. Anonymkode: b4e0a...a94
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Syns dere burde drøye å flytte sammen. Dere har barn på hver deres kant og har bare vært sammen i et år. Å attpåtil møtes dere bare 4 ganger i mnd? Neinei. Anonymkode: 4c9c7...814 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Hvorfor møtes dere så lite da ? Anonymkode: b12bf...34a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvorfor møtes dere så lite da ? Anonymkode: b12bf...34a Godt spørsmål. Våre barn har en del fritidsaktiviteter og samtidig at jeg har barna mine mer en det han har. Men ja, jeg synes det også er lite.. Anonymkode: b4e0a...a94
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Jeg tenker at dere burde ha snakket litt om fremtidsplaner/tanker ganske tidlig i forholdet egentlig. Feks så vet du ikke om han faktisk vil flytte sammen en gang, eller om han bare vil være kjærester. Eller om han feks tenker at dere skal gifte dere snart. Eller om barna skal bli x antall år osv. Syntes absolutt ikke du er frempå som vil snakke litt om sånne ting. Da jeg traff min mann var vi kjapt ute med å snakke om fremtidige planer og ønsker, uten at det var noe press. Jeg ville feks ikke vært sammen med en mann som kun var ute etter kjæreste, da jeg ønsker et mer «standard familieliv». Håper dere finner ut av det❤️ Anonymkode: b8603...730
Lovis Fenja Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Det er jo bare så enkelt at dere må snakke sammen. Forstår ikke hva som er vanskelig med det. Men synes IKKE dere skal flytte sammen nå, nei! Dere bør i det aller minste dra på en to ukers ferie hele hurven for å teste, men også treffes oftere, før dere vurderer det. Men hadde jeg hatt hjemmeboende barn hadde jeg bodd alene til de flyttet ut, spesielt når noen av barna må bytte nærmiljø.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Mine + dine barn = konflikter. Forbli særboere og behold hverandre. Anonymkode: 5ed2c...8c5 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tenker at dere burde ha snakket litt om fremtidsplaner/tanker ganske tidlig i forholdet egentlig. Feks så vet du ikke om han faktisk vil flytte sammen en gang, eller om han bare vil være kjærester. Eller om han feks tenker at dere skal gifte dere snart. Eller om barna skal bli x antall år osv. Syntes absolutt ikke du er frempå som vil snakke litt om sånne ting. Da jeg traff min mann var vi kjapt ute med å snakke om fremtidige planer og ønsker, uten at det var noe press. Jeg ville feks ikke vært sammen med en mann som kun var ute etter kjæreste, da jeg ønsker et mer «standard familieliv». Håper dere finner ut av det❤️ Anonymkode: b8603...730 Tusen takk for fint svar fra deg. Dette skal jeg gjøre noe med, takk for råd! Anonymkode: b4e0a...a94 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Dere to er forelsket. Er de forskjellige barna forelsket i hverandre og i motsatt foreldre...? Forbli særboere og nyt de hyggelige dagene. Anonymkode: ff74b...878
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 Møtes kun 4x i måneden når det kun er 40 min imellom dere. Ehmmm det der er jo ikke et seriøst forhold etter et helt år, dere er sex partnere. Og om han snakker om å selge og kjøpe noe større uten deg så er han ihvertfall ikke seriøs Anonymkode: 5bd4f...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå