Lucythecat Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Barna mine fikk korona onsdag og torsdag forrige uke. Jeg testet meg med hjemmetester hver dag inkludert i i dag. Alle negative. Jeg har ikke følt meg noe syk, bortsett fra litt mageknip og løs mage på mandag. I går tok jeg, for å være 100%sikker, en pcr test. Fikk vite nå at den er positiv. Er nå 10 dager siden siste barn ble sykt. Testet som sagt negativt på hjemmetest i dag også og ingen symptomer. Det eneste jeg kan tenke meg er at mandagens magevondt var koronasymptom. Flere som har opplevd noe lignende?
Gjest ATLAS6 Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Det skjer jo hele tiden. Skjønner ikke at folk er overraska lenger.
Lucythecat Skrevet 30. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2022 55 minutter siden, ATLAS6 said: Det skjer jo hele tiden. Skjønner ikke at folk er overraska lenger. Ok, visste ikke at det var så vanlig. De fleste i karantene tar antageligvis ikke pcr test om de ikke føler seg syke eller får positiv hjemmetest. Da er det sikkert en god del som ikke får registrert at de har hatt korona /får det på sertifikatet. Litt kjipt for dem.
Anbefalte innlegg