AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Og dere som lager barnemat selv, hva lager dere av? Har fått en slags låsning i kjeven og klarer ikke å spise mat skikkelig. Er lei av egg fisk og bananer, så i morgen vil jeg ha glass med barnemat eller noen bra oppskrifter. Hjelp... 😭 Anonymkode: b6758...540
GammelKaktus Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Klarer du små biter så hadde jeg knødd noe lapskaus sammen, det er jo godt. Ellers så fikk jeg selv kick på ¨brokkoli og søtpotet med smør når guttungen var liten.. 😄 Smoothier med alle slags rart oppi er jo og godt. Håper du får hjelp med denne låsningen raskt, høres ikke bra ut. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Lasagne kjørt i stavmikser. De fleste gryteretter smaker fortsatt helt OK stavmikset. Jeg har laget mye mat til voksne som ikke kan tygge, og smakt på det meste jeg har laget til, og erfaringen er at det meste mat går fint å knø sammen, men mat som lages i separate gryter bør moses separat og ren pasta, ris og poteter funker dårlig i stavmikser. Jeg har til og med moset pizza og det smakte helt OK selv om konsistensen var feil. Anonymkode: f4fc0...f5f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og dere som lager barnemat selv, hva lager dere av? Har fått en slags låsning i kjeven og klarer ikke å spise mat skikkelig. Er lei av egg fisk og bananer, så i morgen vil jeg ha glass med barnemat eller noen bra oppskrifter. Hjelp... 😭 Anonymkode: b6758...540 jeg prøvde og gi mini her hjemmelaget babymat,men han ville aldri ha,men spiste glass, synes det var kjempe dumt. Laget gulerot mos potetmos med rent kjøtt i og grønnsaker lapkaus moset frukt most banan og sikker en del mer Anonymkode: cd857...42a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Takk for tips dere! Var hos lege i dag og fikk beskjed om å ta det med ro, det er bittelitt bedre hver dag, men jeg må holde meg til myk mat en stund. Det blir mye mosing fremover, god inspirasjon her. Anonymkode: b6758...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå