Gå til innhold

Kunne du vært sammen med noen som ikke liker å kysse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min liker ikke å kysse. Ikke engang når vi har sex. Synes dette ødelegger så mye av «stemninga», og savner så utrolig mye at han kunne kysse meg lidenskapelig. 
Han sier jeg ikke har dårlig ånde. (Har vært hos tannlege flere ganger for å sjekke om det kan være noe i tenner/munnhule som gir dårlig ånde i tilfelle han ikke tør å si ifra. Har vært hos to forskjellige tannleger som ikke finner noe…) 

Kunne du/dere vært sammen med en som ikke vil kysse? 
Kan legge til at han gjorde ting i starten av forholdet som gjorde meg veldig usikker på han, og han er veldig dårlig på bekreftelser😞, men ellers fungerer samlivet greit.

Anonymkode: c488b...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: d530b...e1d

Skrevet

Selvfølgelig ikke... 

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. 

Anonymkode: f0aa6...4e2

Skrevet

Er du god til å kysse? 

Anonymkode: 9c495...d0b

• Liker 1
Skrevet

Eksen min likte heller ikke å kysse. Det var kjipt. Men han gav ganske bra klemmer, noe han gav til alle. Han gjorde også mange kjipe ting i begynnelsen av forholdet som gjorde meg veldig usikker. Det ble slutt ganske fort, ikke på grunn av den manglende kyssinga men på grunn av konfliktene som oppstod fordi jeg ble så usikker.

Anonymkode: 65e5b...de1

• Liker 1
Skrevet

Absolutt. Hater kyssing, så en kjæreste som også mislikte det hadde vært praktisk.

Anonymkode: ab771...4a5

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri. 

Anonymkode: 2ecda...0ea

Skrevet

Nei, det er såpass viktig for meg at det hadde ikke funket i lengden

Skrevet

Jeg likte ikke å kysse eksen! Følte jeg hadde en slimete snegle i munnen! Ble avtent når han kysset meg! Prøvde flere ganger å få han til å ha en «hard» og aktiv tunge, men han fortso aldri hva jeg mente. Det var mye av grunnen til at det ble slutt

Har kysset andre etter han og elsker det (når det er bra)

Anonymkode: 95174...c5f

Skrevet

Nei. Beklager, jeg mente NEI!! 

Datet en sånn i noen måneder...Føcket opp selvtilliten min skikkelig. 

Anonymkode: 36b82...7f7

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i å kysse. Synes alt som er lidenskapelig og tungekyss og alt sånt klin er kleint. Har likevel mye kos og nærhet med mannen min. Vi nusser en del men ikke skikkelig sånn kyssing.

Anonymkode: c8bed...445

Skrevet

En kjæreste må for meg være glad i å kysse og matche min kysse-/klinestil. 

Anonymkode: 4ae81...f92

• Liker 2
Skrevet

Spørs hva du legger i å kysse. Jeg har et inntrykk av at flere tenker mer på klining enn kyssing. 

Kysse = Lukket munn 
Kline = Tunge 
Klining og kyssing samtidig sier seg selv er en selvfølge under klining. 

Jeg hadde aldri klart å være med en som kliner og spesielt ikke med tunge. Har traumer fra barndommen og jeg tåler det ikke i det hele tatt, får fullstendig panikk. På det beste så blir jeg bare veldig kvalm og det vrir seg i magen. Enkel kyssing det hadde vært en selvfølge, men om jeg hadde klart meg uten vet jeg ikke for jeg har ikke stått oppi en slik problemstilling. Men siden jeg har mine restriksjoner rundt nærhet og fysisk kontakt, så tror jeg ikke at jeg hadde klart meg uten kyssing. 

Anonymkode: be7c6...88f

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg, er ikke noe glad i å kysse/kline selv. 

Anonymkode: bc66e...483

Skrevet

Hadde gått veldig helt fint.

Anonymkode: f2731...101

Skrevet

Nei, jeg vil ha både kyss & klining jeg 💋

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg kunne aldri vært sammen m en som ikke likte å kysse.

Å kysse er viktig for meg av flere grunner:

- Kjærtegn i hverdagen for å vise kjærlighet til hverandre. 

- Kyssing og klining er viktig for å tenne meg seksuelt. Jeg blir dryppende våt av klining. 

- At en mann vil kysse meg er for meg et viktig tegn på at han finner meg attraktiv og har lyst på meg. 

- Det er noe eksklusivt som kun vi som par gjør med hverandre. En klem gir man til kollegaer, venner og familie, og kan aldri erstatte deilig kyssing. 

De som ikke liker å kysse bør virkelig finne seg en som er likesinnet på dette området. 

Endret av Eryn
  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kunne du/dere vært sammen med en som ikke vil kysse? 

Anonymkode: c488b...26b

Ja. Hadde ikke vært en dealbraker for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...