Gå til innhold

Vil han komme tilbake som alle sier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten slo opp i oktober 2021! Vi var sammen i 1,5 år og det bare funka ikke mer. Jeg hadde det utrolig vanskelig i starten men nå begynner det å bli bedre, men jeg savner han så sykt mye! Vet ikke hva jeg skal gjøre, vi har snakket sammen og jeg har prøvd å få han tilbake men han vil ikke ha noe forhold sier han. Vil han noen gang komme tilbake til meg som alle sier eller hvordan fungerer dette med gutter etter et forhold. Noen tips og noen med litt erfaring på akk dette. Han er to år eldre hvis noen skulle ha lurt på dette. Tusen takk på forhånd!

Anonymkode: ccbf0...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem vet. 

Hvorfor vil du ha ham tilbake, da? 

Anonymkode: 47207...8b9

Skrevet

Nei, gå videre. 

Anonymkode: 77d46...b26

Skrevet

Det er nok mer sannsynlig at dere ikke kommer til å bli sammen igjen enn at dere blir sammen igjen. Du sier det begynner å gå bedre! Så flott! Det er veldig lov å savne ham, og det kommer til å gå over, så gjør deg selv en tjeneste og fokuserer på å leve et godt liv for deg selv i stedet for å vente på ham. 

• Liker 2
Skrevet

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

han vil ikke ha noe forhold sier han

Han har jo sagt nei. Han vil ikke ha noe forhold. Han kommer ikke tilbake, tror du må belage deg på å komme over dette. Fokusér på det som ikke funket så vil ikke du ha han tilbake heller, tenker jeg. 

Anonymkode: 8a845...964

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...