Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Robotstøvsugeren går 2-3 ganger i uka, stue og kjøkken. Støvsuger ca annenhver uke i andre rom.

To voksne og en katt.

Anonymkode: 4afa5...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skammer meg litt over å si at jeg har robotstøvsuger men bare gidder å sette den i gang en gang i uka 😬 

Anonymkode: caa1f...902

Skrevet

Har vaskehjelp en gang hver 14 dag. Da støvsuges det skikkelig med manuell støvsuger. Ellers kjøres robotstøvsuger ved behov noen ganger i uka. Prøver å unngå å dra frem støvsugeren utover dette, men noen ganger har jeg ikke noe valg. 

Anonymkode: ea07c...7e7

• Liker 1
Skrevet

En gang pr dag 😆

Fatter ikke at jeg egentlig gidder men er 5 stk her så går over huset en gang om dagen . Ser støv og skit overalt. Har mest sannsynlig støv på hjernen 😱

Skrevet

En gang i uka. En voksen og en tenåring.

Anonymkode: 45044...fd5

Skrevet

Robitstøvsugren går et par ganger i uka. I tillegg tar vi over de stedene den ikke tar (lister, sofaen ol)en gang i uka. 

Anonymkode: f79e1...6a0

• Liker 1
Skrevet

Prøver å sette på robotstøvsuger annenhver uke, den andre uken har vi vaskehjelp, så da blir alt vasket i tillegg. 

men vi har små barn, så vi feier/vasker under bordet hver dag, for det ser ikke ut😱

Anonymkode: b24ce...b29

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte man trenger støvsuge kommer an på veldig mye. 

Hva man gjør inne, (skifte på sengen = umiddelbart hybelkrokodiller på soverommet), hvordan det er ute (trafikkert vei = støv, trær = pollen i rett sesong), hvor mye man er hjemme, unger, dyr, gjester, osv. 

I gamleleiligheten holdt det én gang uken, da jeg bodde alene. Soverommet burde strengt tatt vært tatt to ganger, for der ble det mye støv med av/påkledning og sengetøy og sånt. 

I nåværende enebolig, med mann og to barn, og lite trafikk, går roboten på soverommene og badene og gangen minst to ganger i uken. Stuen minst en gang i uken. 

Anonymkode: 89e8b...a47

• Liker 1
Skrevet

Etter behov. Ser når det er litt rusk på gulvet. Soverom for eksempel tas sjeldent, mens kjøkken og gang kanskje annenhver dag. 

Har en robot som vanligvis gikk fast hver dag mens vi var på jobb. Men to runder med kattespy + robot gjorde at den fikk en relativt ung pensjonsalder. 

Anonymkode: 78566...124

Skrevet

Liker ikke å støvsuge 😔. Liker bedre å vaske 🙂. Har sentralstøvsuger. Støvsuger kanskje hele huset grundig en gang i mnd med den. Oppå skap, gulvlister, rammer.... Har også en oppladbar. Den brukes nesten daglig til å ta bort litt småtteri her og der på gulvet. 

Anonymkode: 1d373...658

Skrevet

Roboten går man-fredag. Har langhåret hun og unger som smuler.

Robotstøvsugeren endret livet mitt. Digg å komme hjem til strøkne gulv hver dag

Anonymkode: 9400b...2c1

• Hjerte 2
Skrevet

Har robotstøvsuger som går i stue, kjøkken og gangen daglig. Flytter den til andre deler av huset ved jevne mellomrom. 

Støvsuger med håndstøvsuger når vi er hjemme over lengre tid og det trengs å støvsuges. Siden robotstøvsugeren bråker over lengre tid brukes ikke den om vi ikke skal bort, da er det bedre med håndstøvsuger. 

Skrevet

Robotstøvsuger går 2 ganger om dagen i 1. og 2.etg
Manuelt støvsuger jeg kriker og kroker samt loftet hver 2-3 uke.

Har hund og barn som flyr mye inn og ut.

Anonymkode: e8b7b...611

Skrevet

To ganger i uka. Har katt og barn, så det er matrester etter barnet over alt i perioder (spesielt hvis vi har spist ris) og kattesand etter katta. + bark og dritt fra veden 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 13.55):

Jeg støvsuger en gang i uka (søndag) hele leiligheten med robotstøvsuger.

Og en gang på onsdag, ca midten av uka( med manuell støvsuger (rundt spisebord osv) . Og fa støvsuger jeg kun stue og kjøkken.

vi er to som bor sammen. Mann og kone. 

mannen mener vi bør støvsuge oftere, som 2 ganger i uka. Blir ikke dette veldig dyrt og undøevnig? 
hvor ogte støvsuger dere?

Anonymkode: 99cb6...bba

Har ikke mannen din armer? Siden han ikke evner å støvsuge, men fremdeles har meninger om hvor ofte det bør gjøres (han er misfornøyd med ts). 

Det koster så utrolig lite å støvsuge at den kan man se bort fra. Oppvarming brukes desidert mest strøm. Deretter kommer andre elektriske apparater som vaskemaskin, tørketrommel, komfyr og kjøle/fryseskap. 

Anonymkode: 13f47...d3e

• Liker 2
Skrevet

For tiden, hver dag.

Har katter som røyter mye☺

Skrevet

Bor alene uten kjæledyr, og har ikke så mange ting som støver så her kan det gå nesten 2 uker mellom hver gang jeg støvsuger, mens andre ganger annenhver dag. Spørs på humøret, energinivå og behov.

Skrevet
On 1/30/2022 at 1:55 PM, AnonymBruker said:

Jeg støvsuger en gang i uka (søndag) hele leiligheten med robotstøvsuger.

Og en gang på onsdag, ca midten av uka( med manuell støvsuger (rundt spisebord osv) . Og fa støvsuger jeg kun stue og kjøkken.

vi er to som bor sammen. Mann og kone. 

mannen mener vi bør støvsuge oftere, som 2 ganger i uka. Blir ikke dette veldig dyrt og undøevnig? 
hvor ogte støvsuger dere?

Anonymkode: 99cb6...bba

1+1 = 2....

Anonymkode: 24f09...c62

Skrevet

Jeg- aldri. Mannen par ganger i mnd. Roboten flere ganger om dagen/uka- avhengig av hvilket rom.

Anonymkode: 7d0f9...fe9

Skrevet

Hver tredje dag (sånn cirka) støvsuger vi her, ingen dyr eller småbarn men blir jo litt uansett. Gjør det ved behov og jeg har nok litt lavere terskel for jeg liker ikke ting på gulvet. 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...