Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten var på snap mens vi så på mobilen hans så ser jeg at han har jenter høyt oppe på bestevennlista. Jeg kjenner de ikke, og de går på skolen hans. Jeg spurte om hvorfor, så sier han bare at bestevennlista hans skifter hele tiden. Han hadde til og med lagret henne med kallenavn.. Hvordan kan jeg få sagt til han at jeg ikke vil han skal snappe med de, uten at det høres ut som jeg kontrollerer?

Anonymkode: acda0...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke bestemme dette. Så lenge han ikke snaper om kropp, sex, intimitet etc - så må fyren få lov til å snappe med hvem han ønsker. At du ikke liker det, er ditt problem. 

Anonymkode: 642d9...8f8

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ikke noe mer usexy enn menn i forhold som snapper mye med andre damer - da mener jeg hvis det er flørtende kommunikasjon, mye bilder av damene , konstante oppdateringer o.l. Er dere veldig unge/ unge voksne kan jeg forstå det til en viss grad, det er egentlig verre når de mennene som gjør det er nærmere 35 og opp i 40 - årene og videre . Å skulle ha behov for å pleie, mase, følge med på og dokumentere alt for en haug med andre damer ved siden av forholdet er bare merkelig- som om de nesten er redd for å gå glipp av noe , booster selvtilliten med det - det er også de som føler det som en spenning å kunne kommunisere med andre ved siden av partneren og blir avhengig av det. Heldigvis har jeg en mann som ikke er på sosiale medier i det hele tatt, han er dønn stabil og jeg slipper all den unødvendige bekymringen som jeg ser mange andre har her inne , der de må "konkurrere" med mannens aktivitet og kontakter på sosiale medier. Det kan hende kjæresten din har et helt uskyldig snap- forhold til disse jentene, men jeg skjønner frustrasjonen din godt .

Anonymkode: a40e5...dad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...