Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer brukte du omtrent i uka på bacheloroppgaven?
Når i semesteret begynte du på den?

Jeg har såvidt begynt, pga andre emner og sykdom. Har også 2 andre prosjektoppgaver å skrive i tillegg til bacheloroppgaven, så kjenner at det blir litt trangt om tid.. Er redd for å slite meg totalt ut, og ikke få til en god bacheloroppgave.

Anonymkode: ae725...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi jobbet 2-4 timer hver dag frem til vi leverte oppgaven inn. Spørs hvor omfattende bacheloroppgave du skal skrive om du er gira på på å få en god karakter.

Anonymkode: 5699e...5e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mange timer brukte du omtrent i uka på bacheloroppgaven?
Når i semesteret begynte du på den?

Jeg har såvidt begynt, pga andre emner og sykdom. Har også 2 andre prosjektoppgaver å skrive i tillegg til bacheloroppgaven, så kjenner at det blir litt trangt om tid.. Er redd for å slite meg totalt ut, og ikke få til en god bacheloroppgave.

Vi hadde eksamen i midten av februar i et annet emne, så jeg begynte uken etter det, rundt 20 feb. Vi leverte i midten eller slutten av mai, husker ikke presis. Det gikk helt fint. Du har mer enn nok tid på en bach, ikke noe stress. Jobb jevnt og godt hele veien.

Anonymkode: 181d9...1d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi hadde eksamen i midten av februar i et annet emne, så jeg begynte uken etter det, rundt 20 feb. Vi leverte i midten eller slutten av mai, husker ikke presis. Det gikk helt fint. Du har mer enn nok tid på en bach, ikke noe stress. Jobb jevnt og godt hele veien.

Anonymkode: 181d9...1d5

Tusen takk ❤️ Ble litt mer beroliget nå.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi jobbet 2-4 timer hver dag frem til vi leverte oppgaven inn. Spørs hvor omfattende bacheloroppgave du skal skrive om du er gira på på å få en god karakter.

Anonymkode: 5699e...5e8

Takk! :)

TS

Skrevet

Skrev 4-6 timer mandag-fredag i 2 uker. Så var jeg ferdig 

Anonymkode: 7a3c9...d12

Skrevet

Tja, brukte vel 3 timer hver dag på bacheloroppgaven. Fikk A :)  Tar master i finans. 
Ikke stress, du har mer enn nok tid. 

Anonymkode: 45f5a...356

• Liker 1
Skrevet

Valgte å skrive min alene. Var uforberedt på veiledningstimene (visste ikke at man skulle ha med noen utkast til problemstilling engang) prokastinerte voldsomt og endte med å styrtskrive hele oppgaven på 9 dager.

Fikk en B

Skrevet

Eg brukte 3 timar kvar dag i ein månad. Rett før innlevering brukte eg ein heil dag på ferdigstilling. 

Anonymkode: ce84c...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...