AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hørte noen sa at personen som stakk ville velge ut fra hvilken arm vedkommende sov på? Altså stikke i motsatt av det. For meg høres dette helt feil ut. Man stikker i den ikke-dominante armen, hvilken man sover på er ikke relevant. Hva tenker dere? Anonymkode: fe940...8f8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg har alltid fått velge selv, og da har jeg selvsagt valgt venstre arm, siden jeg er høyrehendt. Anonymkode: 4d106...bc2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Tenker det er helt greit at noen har en personlig preferanse på hvilken arm det blir stukket i, jeg. Har du et problem med det? Anonymkode: 6b081...617 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker det er helt greit at noen har en personlig preferanse på hvilken arm det blir stukket i, jeg. Har du et problem med det? Anonymkode: 6b081...617 Har du et problem med spørsmålet mitt? Anonymkode: fe940...8f8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Man velger jo selv... Anonymkode: c85af...008 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Jeg har slltid valgt venstre siden jeg er høyrehendt. Når det kommer til soving er det lettere å ligge på den armen som er stukket. Den vaksinerte siden er vond og føles tung. Tyngdekraften som trekker den ned er vondere enn det å legge seg forsiktig på de. Anonymkode: 51d7a...215
Hedda-78 Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Det velger man selv, det er bare å si ifra når du er der. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Jeg velger også ut fra den ikke-dominante siden. Men jeg tenker også at søvn er hellig og undervurdert, så hvis det funker for vedkommende å velge arm deretter, så hvorfor ikke? Jeg hadde også valgt etter hva som sikrer nattesøvnen best mulig hvis det hadde hatt noe å si for meg. Anonymkode: a59ed...1a3 1
Million Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hørte noen sa at personen som stakk ville velge ut fra hvilken arm vedkommende sov på? Altså stikke i motsatt av det. For meg høres dette helt feil ut. Man stikker i den ikke-dominante armen, hvilken man sover på er ikke relevant. Hva tenker dere? Anonymkode: fe940...8f8 Jeg sover på venstre side, og siden armen blir så øm og vond etter vaksinen, valgte jeg derfor å bli stukket i høyre arm. Sånn at jeg kunne sove godt som vanlig på venstre side, som alltid. Og det fungerte helt utmerket. Jeg fikk sove. Jeg slapp å ligge på en vond arm eller ligge på "feil side" og sove dårlig. Endret 30. januar 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 Spiller ingen rolle for meg, jeg har ikke fått vondt i armen av noen av dosene. Anonymkode: 3fb1a...d80
GammelKaktus Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 Det kan du jo velge selv, jeg velger alltid høyre.
Honey Dew Skrevet 30. januar 2022 #13 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du et problem med spørsmålet mitt? Anonymkode: fe940...8f8 Det har nok ikke noe å si på hvilken side en sover. Jeg ble spurt om jeg var høyrehendt eller venstrehendt før jeg fikk vaksinen. Hun spurte meg ikke hvilken side jeg sover på. Skulle hun ta hensyn til det sistnevnte, hadde jeg ikke kunnet få vaksinen siden jeg snurrer som en propell når jeg sover.
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2022 #14 Skrevet 30. januar 2022 Jeg ble spurt om hvilken arm jeg ville bli stukket i. Da jeg spurte hvorfor det var viktig var nettopp det at det kunne være vondt å ligge på den stukne armen argumentet. Dominant/ikke dominant arm ble aldri nevnt. Jeg har fått alle tre stikk i venstre arm siden jeg foretrekker å ligge på høyre side.
Nicathv Skrevet 30. januar 2022 #15 Skrevet 30. januar 2022 Honey Dew skrev (6 minutter siden): Det har nok ikke noe å si på hvilken side en sover. Jeg ble spurt om jeg var høyrehendt eller venstrehendt før jeg fikk vaksinen. Hun spurte meg ikke hvilken side jeg sover på. Skulle hun ta hensyn til det sistnevnte, hadde jeg ikke kunnet få vaksinen siden jeg snurrer som en propell når jeg sover. Må du betale ekstra for sånn flammemotstandsdyktig laken eller får du det dekket av staten? Blir mye friksjon hvis du snurrer så raskt som jeg ser for meg
Anbefalte innlegg