Gjest Violetta Skrevet 23. oktober 2005 #21 Skrevet 23. oktober 2005 Det er skikkelig ekkelt å se folk som hoster og harker for deretter å spytte, men jeg trodde kanskje at iallefall noen gjør det av en grunn. Kanskje de har mye slim e.l. som de må få opp? ← Jeg er sikker på det har startet av en grunn, men at halsen etter hvert blir så irritert at slimproduksjonen øker. Men det må jo gå an å få gjort noe med det...
gaja Skrevet 23. oktober 2005 #22 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) slettet Endret 12. januar 2006 av gaja
AntiAlt Skrevet 24. oktober 2005 #23 Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke hva som er verst. Å spytte ut slimklysa (ok, gjør det diskret og ikke der folk skal stå), eller å svelge den bakteriebefengte tykke grønne seige store slimklysa og så skippe lunch fordi man er mett. 20 sånne klyser før lunch fyller opp magen.
Superlammet Skrevet 24. oktober 2005 #24 Skrevet 24. oktober 2005 har vi ikke en sovende lov om at det ikke er lov til å spytte i offentlighet? pga tuberkolosesmitte? syns politiet burde begynne å følge opp dette bedre. ← Ja, for det tror du politiet har tid til. Ekkelt er det nok, men i noen tilfeller står det mellom valget å spytte eller å fylle hals og munn med slim og spytt. Jeg vet hva jeg velger i slike tilfeller.
Caramba Skrevet 24. oktober 2005 #25 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg spytter aldri, heller ikke noen andre jenter jeg kjenner, så jeg har vanskelig for å tro at det virkelig er nødvendig å spytte? Jeg tror heller man har lagt seg til vanen. Det er hvertfal ekstremt ekkelt for omgivelsene å se på. Det vittige er at fotballspillere spytter non-stop banen under en kamp. Samtidig detter de og ruller seg rundt hele tiden på den samme banen.... YUK!!! Endret 24. oktober 2005 av Caramba
Gjest Violetta Skrevet 24. oktober 2005 #26 Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke hva som er verst. Å spytte ut slimklysa (ok, gjør det diskret og ikke der folk skal stå), eller å svelge den bakteriebefengte tykke grønne seige store slimklysa og så skippe lunch fordi man er mett. 20 sånne klyser før lunch fyller opp magen. ← Om du har et så stort problem med slim tror jeg du må være syk.
Superlammet Skrevet 25. oktober 2005 #27 Skrevet 25. oktober 2005 Om du har et så stort problem med slim tror jeg du må være syk. ← Man er alle forskjellige laget vet du.. Dvs du burde visst det.. Enkelte har større produksjon av spytt og slim noe som er et problem. Andre er ofte syke med forkjølelse av forskjellig slag, noe som også er et problem. Men hvorfor tenke på slikt? Det er jo ekkelt!
Nick Etmitt Skrevet 25. oktober 2005 #28 Skrevet 25. oktober 2005 Bruker snus, og er derfor nødt til å spytte en gang i blant, iallefall når jeg skal ha ut snusen. Prøver sevfølgelig å være så diskret som mulig, og spytter ikke midt på fortauet. Finner helst et blomsterbed e.l. Kanskje kommunene kunne investere i spyttebakker.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #29 Skrevet 25. oktober 2005 Spytting er ekkelt og superkvalmt! Blir provosert når folk spytter midt på gaten eller inne på t-banestasjoner.
Gjest Dilla Skrevet 25. oktober 2005 #30 Skrevet 25. oktober 2005 Tror spytting er en "gutteting". Jeg spytter aldri og kjenner heller ingen andre jenter som gjør det. Samboeren min derimot, han bruker snus og spytter derfor når den skal ut. Ikke selve snusen altså, men spyttet for å liksom rense opp. Jeg synes det er skikkelig ekkelt.
Gjest Violetta Skrevet 25. oktober 2005 #31 Skrevet 25. oktober 2005 Tror spytting er en "gutteting". Jeg spytter aldri og kjenner heller ingen andre jenter som gjør det. Samboeren min derimot, han bruker snus og spytter derfor når den skal ut. Ikke selve snusen altså, men spyttet for å liksom rense opp. Jeg synes det er skikkelig ekkelt. ← Fjortissjenter på busstoppene jeg bruker spytter. Er akkurat like ekkelt som når gutter spytter.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. oktober 2005 #32 Skrevet 25. oktober 2005 Fjortissjenter på busstoppene jeg bruker spytter. Er akkurat like ekkelt som når gutter spytter. ← Hehe.. Jeg skulle akkurat til å skrive det der På buss-stasjonen står det alltid mange fjortissjenter og spytter hvert tiende sekund ca.. Æsj!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #33 Skrevet 26. oktober 2005 Gudbedre. Dere fiser sikkert heller ikke, og hvis det ved et uhell skulle skulle skje er den nok luktfri.
siebaeo Skrevet 26. oktober 2005 #34 Skrevet 26. oktober 2005 Spytting er så ekkelt at jeg ikke finner ord som kan beskrive det fullt ut. Det er mitt aller svakeste punkt. Jeg kan brekke meg om jeg må snakke om ekstra ekle tilfeller. Må faktisk avslutte og komme meg ut av tråden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå