Gjest Violetta Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Det er så utrolig ekkelt med folk som absolutt må spytte når de f.eks. står og venter på bussen! Hva er det med folk? Først skal det snufses og harkes så det høres ut som de skal ha opp alt av innvoller, så spytter de. I dag morges når jeg ventet på bussen var det bl.a. en gammel mann som gjorde dette. Jeg flyttet meg litt bort fra der han sto, synes det er direkte kvalmende. Tror du ikke han kom etter og fortsatte! Æsj! :icon_mad:
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Ja, vet det! skikklig ekkelt!! Er ofte jeg går bortover gata så ser jeg DEN spytteklasen på bakken.. gjerne med noe grønt i og.. Skjønner ikke hvorfor de absolutt må gjøre det.. Virker som (i allefall de yngre) tror det er kult..
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Usj, spytting er ekkelt... Syntes jeg kunne høre den gamle mannen som harka og snufs før spytteklysa kom!
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Denne-----> bruker jeg ikke ofte, men her synes jeg den passer. Det er så kvalmt med gubber som harker og slimer og så spytter ut gørra si... jeg grøsser her jeg sitter. I etasjen over har jeg en sånn mann. Hver morgen hører jeg ham på badet over, og det er en motbydelig start på dagen. Vi er tydeligvis på badet samtidig om morgenen, han og jeg, og det er lytt på akkurat det der. Ikke mye annet jeg hører fra dem... Endret 21. oktober 2005 av mysan
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 At man hoster harker og spytter på eget bad er nå ingenting å ta på vei over, selv om jeg skjønner det ikke er kjekt å måtte høre på. Jeg er selv plaget med tett hals om morgenen, og kan harke og herje så det høres ut som om jeg brekker meg for å få det ut.. :s Tilsvarende i det offentlige rom.. Nei, det synes jeg folk kan spare seg.
Gjest lurven Skrevet 22. oktober 2005 #7 Skrevet 22. oktober 2005 jeg spytter noen ganger, hvis spyttproduksjonen i munnen min blir for stor, hvor skal jeg ellers gjøre av det, det må jo ut, men jeg harker ikke, og spytter ikke for å være ekkel
Gjest Violetta Skrevet 22. oktober 2005 #8 Skrevet 22. oktober 2005 jeg spytter noen ganger, hvis spyttproduksjonen i munnen min blir for stor, hvor skal jeg ellers gjøre av det, det må jo ut, men jeg harker ikke, og spytter ikke for å være ekkel ← Men hva gjør du når du er inne? Spytter på gulvet?
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2005 #9 Skrevet 22. oktober 2005 At man hoster harker og spytter på eget bad er nå ingenting å ta på vei over, selv om jeg skjønner det ikke er kjekt å måtte høre på. Jeg er selv plaget med tett hals om morgenen, og kan harke og herje så det høres ut som om jeg brekker meg for å få det ut.. :s Tilsvarende i det offentlige rom.. Nei, det synes jeg folk kan spare seg. ← Neida, han må få lov til det - jeg går ikke opp og ringer på og klager akkurat, men jeg kom på ham da jeg forestilte meg han som trådstarter fortalte om, og det er så innmari ekkelt... skikkelig skikkelig isj (og hver gang tenker jeg; du må slutte å røyke gubbe... )
Gjest Violetta Skrevet 22. oktober 2005 #10 Skrevet 22. oktober 2005 Fjortissgutter er ikke stort bedre. De spytter annethvert sekund. Skjønner bare ikke hvorfor.
Dødspingvinen Skrevet 22. oktober 2005 #11 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg vet. Det er en skikkelig stygg vane. Mannen min har denne vanen, men prøver å legge den av seg. Jeg syns det er fullstendig discusting når han plutselig begynner å spytte når vi venter på bussen. Pleier å si klart ifra om at når han ikke trenger å spytte innendørs, kan han la være utendørs. Det er inegnsting som er så ekkelt som når man setter seg på en benk, og legger merke til at der du skal ha bena dine, er det dekt med spytt fra folk som har sitti der tidligere.
Gjest lurven Skrevet 22. oktober 2005 #12 Skrevet 22. oktober 2005 Men hva gjør du når du er inne? Spytter på gulvet? ← nei, det er jo tross alt forskjell på å spytte inne og ute da
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #13 Skrevet 22. oktober 2005 Kan ikke si meg mer enig. Jeg synes det er helt grusomt og brekker meg bare ved tanken
Gjest Emera Skrevet 22. oktober 2005 #14 Skrevet 22. oktober 2005 Fysj! Spytting er utrolig ekkelt! Mange som har den uvanen, men for en del år siden ble det trendy (!) blant unggutter å gå rundt og spytte overalt ute. Jeg går mye, og syntes jeg gikk i sikk-sakk for å unngå de slimete klysene. Bruker ikke denne ofte jeg heller, men
Transe Skrevet 22. oktober 2005 #15 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg spyttet mye før, men etter at jeg begynte å gå ut som jentet sluttet jeg.Det så aldeles ikke bra ur ei jente spyttet. Det var en uvane jeg sluttet med også som mann. Har også forandret på andre ting.
Salt Skrevet 23. oktober 2005 #16 Skrevet 23. oktober 2005 Grøss - det er noe av det mest motbydelige jeg ser Ikke bare spyttingen, men også den forferdelige hostingen og harkingen først for å få opp mest mulig.
Diktern Skrevet 23. oktober 2005 #17 Skrevet 23. oktober 2005 Æsj! Jeg spytter så og si aldri, og håper folk rundt meg kan følge mitt eksempel.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #18 Skrevet 23. oktober 2005 For oss som kan litt om bakteriologi så skjønner man hva spytting kan føre til. Dette er en uvane som folk burde legge av seg.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #19 Skrevet 23. oktober 2005 Det er kjempeekkelt!Jeg går tur i områder der det er mange joggere,og de spytter og snørrer og det er så kvalmt!En gang var det en som spyttet like før han passerte meg eier ikke folkeskikk
Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #20 Skrevet 23. oktober 2005 Det er skikkelig ekkelt å se folk som hoster og harker for deretter å spytte, men jeg trodde kanskje at iallefall noen gjør det av en grunn. Kanskje de har mye slim e.l. som de må få opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå