AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Jeg har sett i et par tråder at noen menn skriver de foretrekker store damer eller at de har en preferanse for overvektige damer. Hva er det sånn sett dere tenner på med en stor og overvektig kvinnekropp? Har dere ingen betenkeligheter rundt at overvekt er farlig for helsen? Og kan du i fult alvor si at en trent og sunn kropp er mindre tiltrekkende enn en stor, tung og slapp? Anonymkode: b31d6...c85 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er ganske feit og utrent selv, så da føler jeg det blir helt feil at dama har en sunn og trent kropp. Like barn leker best. Anonymkode: 58fb3...d79 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Kan ikke folk bare like forskjellige ting da uten at man skal komme med slengbemerkelser? Anonymkode: be04c...a0e 30
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har sett i et par tråder at noen menn skriver de foretrekker store damer eller at de har en preferanse for overvektige damer. Hva er det sånn sett dere tenner på med en stor og overvektig kvinnekropp? Har dere ingen betenkeligheter rundt at overvekt er farlig for helsen? Og kan du i fult alvor si at en trent og sunn kropp er mindre tiltrekkende enn en stor, tung og slapp? Anonymkode: b31d6...c85 De fleste ser jo ikke akkurat ut som Amalie Iuel eller Johannes Klæbo, så de finner seg vel noen i deres egen liga som er like trent/utrent som seg selv. Anonymkode: 94710...279 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): De fleste ser jo ikke akkurat ut som Amalie Iuel eller Johannes Klæbo, så de finner seg vel noen i deres egen liga som er like trent/utrent som seg selv. Anonymkode: 94710...279 Det tror jeg ikke helt på. Har selv en kompis som er slik, kun interessert i store damer. Han er selv normalvektig. Når noen har en sånn greie, så må det jo være noe som ikke er normalt? Litt som om han kun hadde gått etter damer som var sykelig undervektig. Synes bare det er så rart, og har sett et par tråder her inne og der menn sier de liker store damer. Anonymkode: b31d6...c85 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Hah, ja det må dere vel lure på! Jeg tenner på store pupper, brede hofter, stor rumpe, fyldige lår(!) og kan veldig godt like en myk kosemage også. Helst alt dette i en og samme kropp. Og da har ikke de slanke og veltrente så mye å stille opp med som de "større" damene, som da har mer å by på av alt jeg liker ekstra godt, helt enkelt. Er selv normalvektig. Men har for min egen del lurt på hvorfor dette ble en preferanse hos meg. Jeg tror det har noe med at jeg er mer "taktil" enn visuell når det kommer til kvinnekropper og tenning. Berøring, hudkontakt og hvordan en kropp FØLES mot min egen - eller bare tanken på det - er mye viktigere for meg enn bare utseendet til en kropp i seg selv. Noen gjør dette på den annen side til ren estetikk, som med linjene på en sportsbil. Da må de klart tiltrekkes av "sportsmodell"-damer. Men jeg liker en kropp som fremfor alt er myk og rund og gir mye hudkontakt. En stor og myk kropp er deiligere å klemme på og omfavne, selv påkledd. (Så mye har jeg da erfart!) Jeg kan SE en litt stor dame og ofte er den første tanken min hvordan det ville føles å få en stor klem av henne, en omfavnelse. Og bare det kan være nok til at hjertet slår litt raskere, lenge før jeg evt. skulle tenke mer seksuelt. Så jeg tiltrekkes tross alt også visuelt av store kvinnekropper. De minner meg på så mye deilig jeg har opplevd. Derfor. Og mulig det litt er en ur-greie, hvis man tenker på fruktbarhetssymboler a la Venus fra Willendorf. Sannelig om jeg kan forklare det 100%, men det er en preferanse der, helt klart. Skjønnhetsidealer varierer rundt om i verden. Noen tror visst det som gjelder i Norge må gjelde alle og over alt, men faktisk er det også noe kulturelt ved det. Og i alle kulturer er det nok en viss andel av menn som tiltrekkes av de større kvinnene, selv om vi sikkert er veldig i mindretall. En eks jeg hadde, som var ganske stor, ble helt plutselig fridd til av en afrikaner mens hun ventet på bussen, fortalte hun meg... Og "normalt" eller ikke, se det bryr jeg meg da fint lite om. Kan jeg få en litt stor kvinne til å føle seg sexy og begjært er det jo bare vinn-vinn for begge og et boost for hennes selvtillit. Men her er det folk omkring som syns det er viktig å rakke ned på kropper de selv ikke tiltrekkes av, som om det plager dem at disse menneskene fins, og ikke minst at andre enn dem selv kan tiltrekkes av dem Det jeg da må lure på er hvorfor folk skal bli så hissige og mistroiske på at folk har andre preferanser enn dem selv. Når det gjelder menn som tiltrekkes av store damer møtes de av fordommer og hetsing, og mest fra andre menn. Som om man var en sviker, som ikke underskriver på hva "alle menn" foretrekker. Men er det ikke bare bra og naturlig da, at det fins noen for oss alle og at tiltrekning mellom personer kan gå utenpå skjønnhetsidealer og hva som er "normalt"??? Anonymkode: c5ff2...745 25 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det tror jeg ikke helt på. Har selv en kompis som er slik, kun interessert i store damer. Han er selv normalvektig. Når noen har en sånn greie, så må det jo være noe som ikke er normalt? Litt som om han kun hadde gått etter damer som var sykelig undervektig. Synes bare det er så rart, og har sett et par tråder her inne og der menn sier de liker store damer. Anonymkode: b31d6...c85 Det kalles en fetisj. Det betyr på ingen måte at overvektig folk er pent. Anonymkode: c3e13...15f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Tynne trente damer tror de er så deilige. Men sannheten er at menn oftest ikke egentlig tenner på tynne trente damer med mannemuskler. Vi tenner på myke curvy kropper med store naturlige pupper, fin midje, myke lår mage og en deilig saftig rumpe. Kvinner har aldri vært ment for å trene bort alt fettet å gå rundt å se om som de er halvt mann. Kvinner er som bolledeig. Myk og god! Anonymkode: 5fa67...1c9 13
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Tynne trente damer tror de er så deilige. Men sannheten er at menn oftest ikke egentlig tenner på tynne trente damer med mannemuskler. Vi tenner på myke curvy kropper med store naturlige pupper, fin midje, myke lår mage og en deilig saftig rumpe. Kvinner har aldri vært ment for å trene bort alt fettet å gå rundt å se om som de er halvt mann. Kvinner er som bolledeig. Myk og god! Anonymkode: 5fa67...1c9 Nå har jeg kanskje ca. samme smak som deg, men behøver vel ikke å rakke ned på de jeg ikke er tiltrukket av selv. Syns det må være hovedsaken her at alle faktisk ikke kan/må like akkurat det samme. Det er viktigere for meg at DET blir ansett som selvfølgelig, siden det jo også er et faktum. Selv om enkelte ikke liker det. Anonymkode: c5ff2...745 7 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har sett i et par tråder at noen menn skriver de foretrekker store damer eller at de har en preferanse for overvektige damer. Hva er det sånn sett dere tenner på med en stor og overvektig kvinnekropp? Har dere ingen betenkeligheter rundt at overvekt er farlig for helsen? Og kan du i fult alvor si at en trent og sunn kropp er mindre tiltrekkende enn en stor, tung og slapp? Anonymkode: b31d6...c85 Men altså... Det er jo åpenbart at du ikke har omtanke i bunn her, bare forakt. Men spørsmålet er om folk tenner på ting som er usunt og ugreit for objektet. Her, tenner på overvektige damer til tross for at overvekt ikke er helsefremmende. Det er jo UENDELIG mange ting folk tenner på som er direkte skadelige for den som blir utsatt for det! Voldtekt, bestialitet, voldtekt av mindreårige, ass to mouth, you name it! Hvorfor synes du akkurat dette er så rart å tenne på? Anonymkode: 07886...1e7 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 Skalaen for overvekt er ganske lang, fra litt overvekt til ekstrem overvekt, så vi kan ikke putte alle i samme bås. Jeg kan like/tenne damer som går et lite stykke opp på skalaen for overvektig, men alt har en grense. Men det er ikke vekten som er utslagsgivende for om jeg skal like/tenne på en dame, hun må uansett se bra ut. Men det som er mest utslagsgivende er midje hofte-ratio, og på damer som har litt ekstra kilo så er ofte den faktoren mer fremtredende. Og med noen kilo ekstra og med riktig midje hofte-ratio så blir damene litt ekstra feminine i mine øyne. Og med litt ekstra padding så blir de mjuke og gode og ligge inntil, eller under og oppå om du vil. Og mange som er overvektig er faktisk ganske stram i fisken og det er også en viktig faktor, tjukk men stram er sexy, tjukk og slapp er usexy. Anonymkode: 67623...7f8 3
Rosa Dartle Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 Ulike skjønnhetsidealer er det vel ikke så rart at man har? Jeg tenner ikke veldig på menn strippede for fett og med masse muskler. Foretrekker heller gjennomsnittskropper, men gjerne høye menn og bredskuldra menn med en bred brystkasse. Er det ikke kjekt at vi har forskjellige preferanser så det er noe for alle? 😄 5
Kargo Skrevet 30. januar 2022 #13 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Det er vel bare å akseptere at vi er forskjellige, og har forskjellige preferanser. Det som er litt vanskeligere å akseptere er at noen kan tillate seg å heve seg over andre. Endret 30. januar 2022 av Kargo 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #14 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har sett i et par tråder at noen menn skriver de foretrekker store damer eller at de har en preferanse for overvektige damer. Jeg er overbevist om at de fleste menn som sier de foretrekker store damer ikke har tilgang til annet og må nøye seg med det. Gi disse mennene ok trent kropp, økonomisk sterkhet og utstråling som tiltrekker normalvektige damer og se om de fortsatt mener det samme... 'Hvis det er noen menn som er der ute og sier de liker feite damer så er de som regel feite selv. ps! store overvektige damer og kvinnelige former er to forskjellige ting Anonymkode: 99a9d...83c 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #15 Skrevet 31. januar 2022 Hva er uansett vitsen med å sette store og tynne kvinner opp mot hverandre? noen liker det ene andre liker det andre. Who cares? Alle har noen som liker seg. Anonymkode: dc316...cf2 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #16 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kalles en fetisj. Det betyr på ingen måte at overvektig folk er pent. Anonymkode: c3e13...15f Deg om det. Anonymkode: 0dce1...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #17 Skrevet 31. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er overbevist om at de fleste menn som sier de foretrekker store damer ikke har tilgang til annet og må nøye seg med det. Gi disse mennene ok trent kropp, økonomisk sterkhet og utstråling som tiltrekker normalvektige damer og se om de fortsatt mener det samme... 'Hvis det er noen menn som er der ute og sier de liker feite damer så er de som regel feite selv. ps! store overvektige damer og kvinnelige former er to forskjellige ting Anonymkode: 99a9d...83c Ble du forlatt for en tjukk dame siden du er så sur? Anonymkode: d5fce...f71 8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #18 Skrevet 31. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er overbevist om at de fleste menn som sier de foretrekker store damer ikke har tilgang til annet og må nøye seg med det. Gi disse mennene ok trent kropp, økonomisk sterkhet og utstråling som tiltrekker normalvektige damer og se om de fortsatt mener det samme... 'Hvis det er noen menn som er der ute og sier de liker feite damer så er de som regel feite selv. ps! store overvektige damer og kvinnelige former er to forskjellige ting Anonymkode: 99a9d...83c Heeeelt uenig... Anonymkode: 2e3d1...af0 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #19 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble du forlatt for en tjukk dame siden du er så sur? Jeg er på ingen måte sur. Ikke ta ting personlig AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er ganske feit og utrent selv, så da føler jeg det blir helt feil at dama har en sunn og trent kropp. Like barn leker best. Godt sagt! Anonymkode: 99a9d...83c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #20 Skrevet 31. januar 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er overbevist om at de fleste menn som sier de foretrekker store damer ikke har tilgang til annet og må nøye seg med det. Gi disse mennene ok trent kropp, økonomisk sterkhet og utstråling som tiltrekker normalvektige damer og se om de fortsatt mener det samme... 'Hvis det er noen menn som er der ute og sier de liker feite damer så er de som regel feite selv. ps! store overvektige damer og kvinnelige former er to forskjellige ting Anonymkode: 99a9d...83c Tro det eller ei, men... FOR MEG ville det faktisk tvert imot ha vært "å nøye seg med" bare hvis jeg hadde endt opp med en slank kvinne. Det ville vært å fire på kravene for min del. For jeg vet jeg fort ville endt opp med å bare fantasere om og snu meg etter andre og større damer med mer av pupper, hofter, rumpe, lår, osv. Jeg ville måttet nøye meg med (!) mye MINDRE av alt jeg tenner på og syns er deiligst ved en kvinnekropp! Jeg ville bare ønsket meg MER! Er selv slank, forøvrig. Motsetninger kan også tiltrekke hverandre, faktisk. Anonymkode: c5ff2...745 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå