AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Dere som er fullvaksinerte og har hatt små barn med korona, ble dere smittet? I såfall hvor lenge etter barnet fikk symptomer? Anonymkode: 5a058...64a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er fullvaksinert uten boosterdose. (Rakk aldri boostern.) barnet testet positivt på fredag morgen, jeg våknet i dag (søndag) med symptomer. (Negativ hurtigtest, men det er jo ikke helt pålitelig) Barnet kan ha vært positivt lenger enn vi vet, for hun har absolutt ingen symptomer. Vi testet fordi hun har vært nærkontakt og hun skulle på besøk til en tante som jobber i helsevesenet. Anonymkode: 9d8b5...a9f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dere som er fullvaksinerte og har hatt små barn med korona, ble dere smittet? I såfall hvor lenge etter barnet fikk symptomer? Anonymkode: 5a058...64a Barnet tester positivt 5 dager før vi fikk positiv. Anonymkode: beb71...391
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er fullvaksinert med 3 doser og testet positivt 4 døgn etter barnet. Barnefar har også 3 doser og testet positivt 8 døgn etter barnet. Vi har begge to vært like tett på barnet og like mye utsatt for smitte fra barnet vil jeg si. Barnet er under 2 år så ikke mulig å holde avstand. Anonymkode: bf9ae...1c5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Ble ikke smittet av treåringen. Var tett opp i henne også, så merkelig. Anonymkode: a95c4...52f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Ja ble smittet i julen, 7 dager etter mellomste. De to andre fikk ikke covid da, men eldste fikk det nå, testet positivt på mandag og yngste testet positivt på onsdag. Jeg ammer yngste så ble overrasket over at han ikke ble smittet av meg, men ble smittet av storesøster på 17 år som kun sitter i tlf på promperommet når hun er hjemme 🤪🤷🏼♀️ Anonymkode: 04d72...334
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Vaksinert med to doser, ble smittet av barnehageungen. Ingen av oss ble sykere enn en vanlig forkjølelse, da. Skulle tatt dose tre nå, men venter nok noen måneder. Anonymkode: 8605d...37c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Vi har 3 doser begge to. Jeg tester negativt foreløpig, mannen ble positiv i dag. Barna fikk symptomer fredag og testet positivt i går. Anonymkode: b7110...225
Butter Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 Barnet ble sendt hjem med feber onsdagen, testet da negativt for corona. Hun var hjemme dagen etter pga 24 timers regelen, men var i fin form. Far testet seg torsdag kveld og testet da positivt. Barnet ble ikke testet igjen før fredag da ikke hadde flere tester, men testet da positivt. Jeg testet positivt på lørdagen. Jeg har tatt to doser og far rakk akkurat tredje dose, men var vel da allerede smittet (tok den tirsdagen), så hans symptomer trodde vi først kom av bivirkninger på vaksine
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Her i huset venter vi fortsatt. Minstemann testet positivt torsdag kveld. Storebror og oss foreldre testet negativt i kveld. Vi har ikke gjort noe som helst for å holde avstand, og har vel egentlig gått inn for at vi skal få det alle mann. Vi voksne har 3. doser Anonymkode: 91214...0b8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 Jeg ble smittet av et barnehagebarn på jobb, og så smittet jeg mine barnehagebarn. Den første fikk symptomer fem døgn etter meg, og den andre sju døgn etter meg. Jeg fikk det fire døgn etter siste kontakt med barnet på jobb. Anonymkode: a5a35...757
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 Jeg testet positivt 2 dager etter femåringen. Har tatt 2 doser, skulle egentlig ta tredje den dagen jeg testet positivt. Pappaen fikk positiv test først 11 dager etter. Skikkelig smitte utbrudd i barnehagen nå, har ennå ikke hørt om noen foreldre som har sluppet unna. Anonymkode: 7c800...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå