AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Bor i stor by, aldri møtt flere av barna i klassens foreldre. Barna i første klasse skal ha bursdagsfeiringer hjemme i sine leiligheter, og fyller 7 år fremover. Mitt barn er nylig fylt 6 år. Er det rart å bli med i selskapet da? Jeg tenker mest fordi jeg aldri har møtt eller vet noe om foreldrene. Anonymkode: 81a86...50f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Dersom de skal ha det hjemme i sine leiligheter er det ikke sikkert det er plass til 10 foreldre + 10 barn. Om barnet ditt er utrygt ville jeg spurt på forhånd om du kunne deltatt. Anonymkode: 78c11...6c3 3
Luckiness Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Er man invitert og kan så deltar man. Ikke tenk på deg selv her. Tenk på barnet. Dette er jo barnets klassekamerater og er sosialt og kjekt for barnet. 1
Trillian Astra Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Om barnet ditt er utrygt er det mulig å spørre om å få bli med. Her har vel ingen hatt med foreldre etter 1. Klasse hvertfall. Men gjør du det for din skyld, eller barnets skyld? Hva er du redd skal skje? Barnet kjenner jo de andre og bursdag er gøy og sosiale høydepunkt for barna.
GammelKaktus Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Det er da vanlig det? Vi kjente kun en før min begynte på skolen, tenkte ikke at det skulle være et problem? Min hadde ikke synes det var greit om jeg skulle være med på bursdag når han er så stor... Men hvis barnet ditt er mer utrygt enn andre så forklarer du bare det til foreldrene så er det sikkert greit du blir med altså. Er problemet deg eller barnet?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dersom de skal ha det hjemme i sine leiligheter er det ikke sikkert det er plass til 10 foreldre + 10 barn. Om barnet ditt er utrygt ville jeg spurt på forhånd om du kunne deltatt. Anonymkode: 78c11...6c3 Hun er ikke uvanlig utrygg men hun er jo et år yngre enn de andre og sa hun ville ha meg med. Det er vel ikke så vanlig å ikke Ane hvem foreldrene er heller? men har blitt sånn pga korona og vi bor i en stor by hvor man ikke kjenner alle folk. Anonymkode: 81a86...50f
smilo Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Hvis hun nettopp har blitt 6, hadde ikke dere selskap for henne da?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Man blir med i 5 til 10 minutter til man ser at barnet føler seg trygt. Så drar man. Fleste foreldre gjorde det i førsteklasse. Selv om som mor læret barna mine å kunne dra i bursdager fra barnehagealder alene. Anonymkode: 71c9a...571
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 smilo skrev (2 minutter siden): Hvis hun nettopp har blitt 6, hadde ikke dere selskap for henne da? Nei det blei avlyst pga korona. Hun blei seks i fjor. De andre er født tidligere på året. Anonymkode: 81a86...50f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Min datter kjente ingen i sin klasse da hun begynte og ikke kjente vi foreldrene heller. Men jeg tar utgangspunkt i at folk flest er greie og skikkelige folk. Så får heller tiden vise det motsatte. Barnet mitt er forresten født i slutten av november….’en hvis barnet ditt vil ha deg med så er det noe annet. Men jeg ville nok ha jobbet med å trygge barnet i forkant og passet på at ikke min egen engstelse påvirket barnet. Anonymkode: 18ecd...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå