AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Det er vondt og sårt, men nå mange år etterpå forstår jeg alt! At jeg tok kontakt og 90% av gangene og så var vedkommende syk, hadde ikke tid, vart berørt av dødsfall i nær familie, hadde corona igjen, hadde så mye å gjøre, og alle slags unnskyldninger. Hun var flink til å holde meg der slik at jeg var reserveløsningen når ingen andre kunne eller orket å møte henne.. Alle gangene jeg foreslo å møtes men hun aldri prioriterte meg🥲 Alle gangene jeg ringte henne for å slå av en prat men aldri hadde hun tid til å prate🥲 Jeg var kun bra nok når hun var hjemme alene og hadde problemer med å være alene, da fikk jeg plutselig en spontan invitasjon gjerne på minuttet.. Dette er en person som har herset med meg, mobbet meg og virkelig prøvd å holde meg nede i mange år. Nå som voksen tok jeg endelig et valg å kuttet vedkommende ut! Det var sykt vanskelig fordi jeg var så glad i henne men jeg ble så såret av henne gang på gang på gang!!! Begeret rant over da min mor døde og vedkommende hadde ikke tid til å møte meg i ettertid, og når jeg spirte om vi kunne møtes i julen så var hun så «opptatt» igjen.. Med andre hang hun med fordi det lå ut på sosiale medier, men med meg hadde hun aldri tid.. Nå er det 2 måneder siden jeg pratet med henne sist. Det er trist, men jeg har det mye bedre uten. Selv om jeg sørger over ett vennskap som jeg trodde var mer enn hva hun mente.. Skulle ønske jeg tok hintene hennes tidligere, bare så synd at jeg var bra nok når ingen andre kunne😔 Anonymkode: acc30...124 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Better off without her.. Bedre med ingen venner enn sånne venner synes jeg. Hvis du ikke har så mange, så anbefaler jeg deg enten å melde deg på malekurs eller få deg hund som du tenker å stille ut. Engasjer deg i hundeklubben. Anonymkode: 06a01...2a3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Better off without her.. Bedre med ingen venner enn sånne venner synes jeg. Hvis du ikke har så mange, så anbefaler jeg deg enten å melde deg på malekurs eller få deg hund som du tenker å stille ut. Engasjer deg i hundeklubben. Anonymkode: 06a01...2a3 Det er sant. Jeg har samboer og barn, og full jobb og for meg er det nesten nok. Har en veldig sosial jobb og får mye sosialt dekt der. Er også mye sammen med jobben sosialt sett. Har lite venner, men de jeg har møter jeg en gang i blant men ikke ofte. Tenker å prøve å få flere bekjentskaper på Hey girl men synes det er skummelt, savner skikkelige jentekvelder😄💜 Anonymkode: acc30...124
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Uff, sånne "venner" har man virkelig ikke bruk for!🧡 Bedre uten da. Håper du finner deg noen nye Hvor bor du? Anonymkode: ff39f...4bf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, sånne "venner" har man virkelig ikke bruk for!🧡 Bedre uten da. Håper du finner deg noen nye Hvor bor du? Anonymkode: ff39f...4bf Trondheim🙂 Anonymkode: acc30...124
SnartMammaLykke Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Å være bra nok når plan A og B ikke ble noe av.. Reserveløsning med andre ord…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Det verste var når jeg endelig fikk en invitasjon og jeg ble superglad! Det var som regel invitasjon på dagen og veldig impulsivt.. Ofte følte jeg meg litt tvingt til å dra uten å forklare hvorfor. sist gang klarte hun ikke å være alene fordi hun var mørkredd.. Da var jeg løsningen🥲 I jula hadde hun ikke tid i det hele tatt.. Og i ettertid har jeg ikke hørt et pip fra henne og det forklarer alt! Jeg håper jeg klarer å komme over henne! Jeg er så sint.. Anonymkode: acc30...124
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vondt og sårt, men nå mange år etterpå forstår jeg alt! At jeg tok kontakt og 90% av gangene og så var vedkommende syk, hadde ikke tid, vart berørt av dødsfall i nær familie, hadde corona igjen, hadde så mye å gjøre, og alle slags unnskyldninger. Hun var flink til å holde meg der slik at jeg var reserveløsningen når ingen andre kunne eller orket å møte henne.. Alle gangene jeg foreslo å møtes men hun aldri prioriterte meg🥲 Alle gangene jeg ringte henne for å slå av en prat men aldri hadde hun tid til å prate🥲 Jeg var kun bra nok når hun var hjemme alene og hadde problemer med å være alene, da fikk jeg plutselig en spontan invitasjon gjerne på minuttet.. Dette er en person som har herset med meg, mobbet meg og virkelig prøvd å holde meg nede i mange år. Nå som voksen tok jeg endelig et valg å kuttet vedkommende ut! Det var sykt vanskelig fordi jeg var så glad i henne men jeg ble så såret av henne gang på gang på gang!!! Begeret rant over da min mor døde og vedkommende hadde ikke tid til å møte meg i ettertid, og når jeg spirte om vi kunne møtes i julen så var hun så «opptatt» igjen.. Med andre hang hun med fordi det lå ut på sosiale medier, men med meg hadde hun aldri tid.. Nå er det 2 måneder siden jeg pratet med henne sist. Det er trist, men jeg har det mye bedre uten. Selv om jeg sørger over ett vennskap som jeg trodde var mer enn hva hun mente.. Skulle ønske jeg tok hintene hennes tidligere, bare så synd at jeg var bra nok når ingen andre kunne😔 Anonymkode: acc30...124 Hei ts Vet hvordan du har det. Har hatt det på samme måte med ett søskenbarn. Hun brukte meg og mannen som «bruk og kast». Hun tok kontakt da hun trengte overnatting og når hun skal på fest. Men hun var aldri med oss. Har gitt beskjed til henne,men det hjelper lite. Hun er sur på meg siden jeg har gitt henne beskjed om at jeg gidder ikke å bli behandlet på denne måten lengre. Siden hun mente at jeg stilte rare spm uten at hun spurte hva jeg egentlig mente. 🙄 Fikk dette i retur : « At jeg måtte tenke igjennom hvordan jeg snakker til andre. At hun savner meg. Hade» Hun legger skylden på meg. 🙄 Anonymkode: 36b43...d26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er i en lignende greie nå. Har noen "venninner" som kun tar kontakt med meg om de vil ha hjelp med noe. Bra du fant ut av det. Slike "venner" er ikke noe å samle på. Anonymkode: 3ff25...baa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det verste var når jeg endelig fikk en invitasjon og jeg ble superglad! Det var som regel invitasjon på dagen og veldig impulsivt.. Ofte følte jeg meg litt tvingt til å dra uten å forklare hvorfor. sist gang klarte hun ikke å være alene fordi hun var mørkredd.. Da var jeg løsningen🥲 I jula hadde hun ikke tid i det hele tatt.. Og i ettertid har jeg ikke hørt et pip fra henne og det forklarer alt! Jeg håper jeg klarer å komme over henne! Jeg er så sint.. Anonymkode: acc30...124 Det tok meg veldig lang tid å finne utav det med hu søskenbarnet mitt. Skulle ha kuttet ut kontakten for mange år siden 🙄Men så dum snill som jeg er så var det hu som kuttet ut kontakten. Anonymkode: 36b43...d26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei ts Vet hvordan du har det. Har hatt det på samme måte med ett søskenbarn. Hun brukte meg og mannen som «bruk og kast». Hun tok kontakt da hun trengte overnatting og når hun skal på fest. Men hun var aldri med oss. Har gitt beskjed til henne,men det hjelper lite. Hun er sur på meg siden jeg har gitt henne beskjed om at jeg gidder ikke å bli behandlet på denne måten lengre. Siden hun mente at jeg stilte rare spm uten at hun spurte hva jeg egentlig mente. 🙄 Fikk dette i retur : « At jeg måtte tenke igjennom hvordan jeg snakker til andre. At hun savner meg. Hade» Hun legger skylden på meg. 🙄 Anonymkode: 36b43...d26 Haha den kjenner jeg igjen😅brukte årevis på å samle mot til å gi beskjed om at den aggressive måten å kommunisere på var triggende for angsten min. Fikk beskjed om å jobbe med meg selv. Vi er ikke bestiser. Men har en vanskelig relasjon ennå. Toget har gått her. Anonymkode: f84bf...ba4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha den kjenner jeg igjen😅brukte årevis på å samle mot til å gi beskjed om at den aggressive måten å kommunisere på var triggende for angsten min. Fikk beskjed om å jobbe med meg selv. Vi er ikke bestiser. Men har en vanskelig relasjon ennå. Toget har gått her. Anonymkode: f84bf...ba4 Nå ignorere hu og har blokkert meg på Facebook og andre SoM😆🤣 Mannen lurte på om jeg hadde blokkert hu og då sa jeg ja. Då har hu sikkert sett at jeg har blokkert hu og har spurt han 😂🤣Men nå har jeg fjernet blokkeringen uten at noen vet om det 😁 Vi kommer aldri til å bli gode venner igjen etter dette her. Men dette vet ikke hu. Hu kommer ikke til å få noe dårlig samvittighet og kommer til å legge all skyld på meg og dette gidder jeg ikke lengre. Har hatt konflikt på jobb,og har gitt beskjed om at alt er misforståelser +hva den andre kunne ha gjort og jeg har sagt at jeg har garantert drete meg ut og sagt beklage for at jeg har vært så sint og gitt en forklaring. Anonymkode: 36b43...d26
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #13 Skrevet 1. februar 2022 Det er en befrielse🤍 Å stadig vekk gå rundt å tro at en person man så opp til, forgudet og gjorde alt for ikke var der for meg i det hele tatt var så vanskelig og vondt💔 Det er fortsatt vondt! Selv når jeg fikk barn fortsatte hun med dette, og det ble faktisk vondere enn før å se måten hun behandlet meg på fordi nå gikk det ikke utover bare meg, men også barna mine.. Vi og jeg var aldri «bra nok» for henne, men vi er mer en bra nok og nå er det hun som ikke er bra nok for oss! For ikke å snakke om alle gangene jeg ble avvist og vedkommende pakket det så godt inn at jeg aldri fant skikkelig ut av det. For å ikke la meg brukes når hun ikke hadde noen andre.. Det værste var at de gangene jeg ringte å skulle slå av en prat så tok hun ikke telefonen 90% av gangene, men når hun ringte og ikke fikk tak i meg en gang laget hun et skikkelig oppstyr fra en annen verden.. Alt skulle gå veien hennes og alt måtte være på hennes premisser.. Om det ikke passet å møtes den dagen måtte den nye avtalen flyttes til når bare hun kunne, fordi hun var veldig opptatt av seg selv.. Selv om hun avlyste alle gangene så måtte uansett jeg rydde kalenderen og helst avlyse avtaler for å møte henne! For ikke å snakke om når hun hånet meg, lo av meg, og snakket nedlatende om meg og mine. Tilogmed når jeg hadde fått familie og karriere så klarte vedkommende å le av meg, igjen.. Anonymkode: acc30...124
SnartMammaLykke Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Giftige relasjoner! Når man bryter med slike blir ofte den som har utsatt vedkommende helt desperat.. Hvem er neste offer. Endret 1. februar 2022 av SnartMammaLykke
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #15 Skrevet 2. februar 2022 Dårlige venner Anonymkode: acc30...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå