AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hei. Som minstepensjonist får jeg 14k netto pr mnd. Mannen er død for lengst, og med barna og barnebarna langt borte, er jeg alene. Pengene strekker seg ikke til. Jeg har undersøkt og prøvd selv et par ggr å selge ting for å frigjøre kapital. Nå har jeg funnet en måte å tjene på dette på, en månedlig inntekt. Det er minimalt med arbeid, der nesten alt gjøres fra sofaen. Kjøper inn liten parti og selger ut, og kan tjene ca 10-15k i mnd etter at alt er trukket fra. Selvfølgelig skatte og alt det der, skal registrere meg som enk og mva register og skaffe meg regnskapsfører osv. Det jeg ikke vet er om jeg som pensjonist kan tjene/ha inntekt ved siden av, Uten at det påvirker min pensjon? Har lest på nav at alderspensjonist kan ha inntekt, men ikke lest om noe grense, derfor er jeg usikker. Noek som er det selv og vet? Anonymkode: 23325...78a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Spør NAV. Pensjon fra folketrygden blir ikke redusert, men om du har noen små tilleggspensjon fra andre, så kan disse bli redusert om du jobber. Anonymkode: d8585...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Som minstepensjonist får jeg 14k netto pr mnd. Mannen er død for lengst, og med barna og barnebarna langt borte, er jeg alene. Pengene strekker seg ikke til. Jeg har undersøkt og prøvd selv et par ggr å selge ting for å frigjøre kapital. Nå har jeg funnet en måte å tjene på dette på, en månedlig inntekt. Det er minimalt med arbeid, der nesten alt gjøres fra sofaen. Kjøper inn liten parti og selger ut, og kan tjene ca 10-15k i mnd etter at alt er trukket fra. Selvfølgelig skatte og alt det der, skal registrere meg som enk og mva register og skaffe meg regnskapsfører osv. Det jeg ikke vet er om jeg som pensjonist kan tjene/ha inntekt ved siden av, Uten at det påvirker min pensjon? Har lest på nav at alderspensjonist kan ha inntekt, men ikke lest om noe grense, derfor er jeg usikker. Noek som er det selv og vet? Anonymkode: 23325...78a Hørtes ut som MLM, og nei det tjener du ikke penger på. Anonymkode: 91d97...8b6 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Har ikke noe som helst ved siden, får 14k netto pr mnd og thats it. Hva er mlm? Anonymkode: 23325...78a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei. Som minstepensjonist får jeg 14k netto pr mnd. Mannen er død for lengst, og med barna og barnebarna langt borte, er jeg alene. Pengene strekker seg ikke til. Jeg har undersøkt og prøvd selv et par ggr å selge ting for å frigjøre kapital. Nå har jeg funnet en måte å tjene på dette på, en månedlig inntekt. Det er minimalt med arbeid, der nesten alt gjøres fra sofaen. Kjøper inn liten parti og selger ut, og kan tjene ca 10-15k i mnd etter at alt er trukket fra. Selvfølgelig skatte og alt det der, skal registrere meg som enk og mva register og skaffe meg regnskapsfører osv. Det jeg ikke vet er om jeg som pensjonist kan tjene/ha inntekt ved siden av, Uten at det påvirker min pensjon? Har lest på nav at alderspensjonist kan ha inntekt, men ikke lest om noe grense, derfor er jeg usikker. Noek som er det selv og vet? Anonymkode: 23325...78a Hvis du driver med MLM salg, så ikke tenk tanken på å starte for deg selv,det finnes ikke noen som tjener penger på slik tull over tid. Jeg håper for din del at det er en annen måte du tjener penger på.Det er nemlig verdens dummeste forretningside. Anonymkode: bdc62...765 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke noe som helst ved siden, får 14k netto pr mnd og thats it. Hva er mlm? Anonymkode: 23325...78a Kort fortalt, du kjøper inn produkter med egne penger og tror at du skal få solgt det videre. Men det får du ikke, så det ender med at du sitter der blakk og med en masse søppelvarer ingen vi ha. De ensete som tjener penger er de som sitter på toppen og lurer folk til å bli med på dette. Anonymkode: 91d97...8b6 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Hvis noe høres for godt ut til å være sant så er det netopp det. Alle ville vel tjent 15k fra sofaen om det lot seg gjøre. Folk har blitt så lurt til å kjøpe "superprodukter" "alle" vil ha for å selge dem til venner og bekjente. Det virker bare ikke. Dette har pågått siden 90 tallet og folk har gjennomskuet denne scam for mange år siden. Sorry men du blir lurt. Anonymkode: c62b2...5ca 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Om det er mlm, for guds skyld, ikke bli en del av det. Man tjener ikke på det, man blir bare blakkere Anonymkode: a2219...d40 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis noe høres for godt ut til å være sant så er det netopp det. Alle ville vel tjent 15k fra sofaen om det lot seg gjøre. Folk har blitt så lurt til å kjøpe "superprodukter" "alle" vil ha for å selge dem til venner og bekjente. Det virker bare ikke. Dette har pågått siden 90 tallet og folk har gjennomskuet denne scam for mange år siden. Sorry men du blir lurt. Anonymkode: c62b2...5ca Hvis alle kunne dette, så hadde alle vært millionærer. Men slik er det ikke. Det er de som har en ide og faktisk prøver, og jobber hardt, som blir eller ble det. Uansett syntes jeg vi har avsporet litt, det er ikke mlm som dere tror. Som sagt har jeg startet med dette privat for å frigjøre kapital, og det ble endel gevinst,mer enn jeg trodde. Og jeg tror jeg kan tjene penger på dette ja. Likevel, er er spm om det blir trekt i pensjon, og det har blitt besvart. Takk for det. Anonymkode: 23325...78a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis alle kunne dette, så hadde alle vært millionærer. Men slik er det ikke. Det er de som har en ide og faktisk prøver, og jobber hardt, som blir eller ble det. Uansett syntes jeg vi har avsporet litt, det er ikke mlm som dere tror. Som sagt har jeg startet med dette privat for å frigjøre kapital, og det ble endel gevinst,mer enn jeg trodde. Og jeg tror jeg kan tjene penger på dette ja. Likevel, er er spm om det blir trekt i pensjon, og det har blitt besvart. Takk for det. Anonymkode: 23325...78a Hva er det da? Jeg vil også tjene 15k fra sofaen. Anonymkode: 91d97...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 Alderspensjonister kan tjene så mye de vil ved siden av pensjonen fra Nav. Mulige det er begrensninger ved pensjoner fra andre. Anonymkode: 630f5...d6c 1
PetterKanin Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det da? Jeg vil også tjene 15k fra sofaen. Anonymkode: 91d97...8b6 Detaljhandel med innkjøpte barer for videresalg minner dette om.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #13 Skrevet 30. januar 2022 PetterKanin skrev (21 minutter siden): Detaljhandel med innkjøpte barer for videresalg minner dette om. Mellombarer? Anonymkode: e5761...10c
PetterKanin Skrevet 30. januar 2022 #14 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mellombarer? Anonymkode: e5761...10c Overbarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå