Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har de siste ukene mistet min mens.. altså jeg er 24år og alltid hatt regelmessig blødninger.. Men hadde min siste blødning i oktober og etter dette har det vært stopp., Tatt en del graviditetstester hver måned men de viser ut negativt, jeg går ikke på p-piller, det sluttet jeg med i oktober.. 

men nå har jeg begynt å våkne tidlig om morningene med mensensmerter ish.. akkurat som om det er jeg har mensen, men det kommer ingenting. Har noen vært borti dette før? Noen som vet hva dette kan være? Blir det ikke bedre så blir det en legetime om ikke lenge☺️

Anonymkode: 62d7b...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bestilt time til lege for å finne ut hvorfor du ikke får mensen 😊 er du veldig overvektig eller undervektig for eksempel? 

Anonymkode: 3d7f4...03b

Skrevet

Veldig vanlig at det kan ta noen mnd før mensen kommer i gang etter prevensjonsslutt. Mest sannsynlig har du enten eggløsning i disse dager, eller mensen nærmer seg.

Anonymkode: a4672...1a0

Skrevet

Det er sånn ingen forteller deg, men som alle plutselig vet når du selv lurer på det 🙄🙄 p-pilleslutt er veldig individuelt. Noen får syklusen tilbake med en gang. Hos andre kan det ta laaang tid. Da jeg sluttet på p-piller fordi eksen og jeg ville ha barn, så tok det nesten 1 år før jeg hadde regelmessig mens. De første 4 månedene hadde jeg kun blødning da jeg sluttet på piller, så ikke noe før det var gått 4 måneder. Deretter ingen mens før det var gått 3 måneder...

Da jeg utrykket frustrasjon om dette til venninner, mamma og legen min kunne alle fortelle dette var heelt normalt. Legen ba meg komme tilvake når det var gått et år 🙄

Anonymkode: 68a02...b79

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ville bestilt time til lege for å finne ut hvorfor du ikke får mensen 😊 er du veldig overvektig eller undervektig for eksempel? 

Anonymkode: 3d7f4...03b

Verken undervektig eller overvektig, 167 høy og veier 67 kg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er sånn ingen forteller deg, men som alle plutselig vet når du selv lurer på det 🙄🙄 p-pilleslutt er veldig individuelt. Noen får syklusen tilbake med en gang. Hos andre kan det ta laaang tid. Da jeg sluttet på p-piller fordi eksen og jeg ville ha barn, så tok det nesten 1 år før jeg hadde regelmessig mens. De første 4 månedene hadde jeg kun blødning da jeg sluttet på piller, så ikke noe før det var gått 4 måneder. Deretter ingen mens før det var gått 3 måneder...

Da jeg utrykket frustrasjon om dette til venninner, mamma og legen min kunne alle fortelle dette var heelt normalt. Legen ba meg komme tilvake når det var gått et år 🙄

Anonymkode: 68a02...b79

Det vet jeg, men har sluttet på de før også PG da var det ikke som dette.. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...