AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er uerfaren og skal snart gifte meg. Skulle ønske det fantes noe slags kurs, eller helst privat opplæring under trygge forhold, man kunne ta. Det fins jo kurs i alt fra bilkjøring, fødselsforberedende og hardangersøm. Vil jo gjerne gjøre det godt for min kommende mann, men ville likt å få undervisning/trening/info. Ser for meg at en litt godt voksen mann eller ektepar hadde vært gode veiledere. Rart at det ikke fins noe slikt? Er klar over at mange (de fleste) eksperimenterer i ungdomsårene, men jeg har lite erfaring som 23-åring. Anonymkode: e47cf...4c3
Fioljenta Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Skjønner hva du mener, men noe av det fine her er jo at dere kan dra ut på oppdagelsesferd sammen. 💜 Sex handler jo om å ha det godt sammen. Her finnes det ingen universal oppskrift og ingen rett/galt. Sex’en dere to skal ha er den sexen som dere to liker. Dere kan selvsagt hente ideer fra mange forskjellige steder (f.eks. fiolsex.net), men til syvende og sist er det hva dere liker, som teller. Så min oppfordring er at dere senker skuldrene, ikke vær redd for å gjøre galt, vær lydhøre for hverandres ønsker, kjenn etter hva dere liker, og la det dere liker, være guide. Og, helt ærlig, med den innstillingen du viser her med at du er lydhør for tips, så er jeg sikker på at din kommende mann vil få det godt. 🤗 Dette kommer til å gå helt fint!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er uerfaren og skal snart gifte meg. Skulle ønske det fantes noe slags kurs, eller helst privat opplæring under trygge forhold, man kunne ta. Det fins jo kurs i alt fra bilkjøring, fødselsforberedende og hardangersøm. Vil jo gjerne gjøre det godt for min kommende mann, men ville likt å få undervisning/trening/info. Ser for meg at en litt godt voksen mann eller ektepar hadde vært gode veiledere. Rart at det ikke fins noe slikt? Er klar over at mange (de fleste) eksperimenterer i ungdomsårene, men jeg har lite erfaring som 23-åring. Anonymkode: e47cf...4c3 er du norsk? Anonymkode: 2e1fc...db6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Fioljenta skrev (7 timer siden): Skjønner hva du mener, men noe av det fine her er jo at dere kan dra ut på oppdagelsesferd sammen. 💜 Sex handler jo om å ha det godt sammen. Her finnes det ingen universal oppskrift og ingen rett/galt. Sex’en dere to skal ha er den sexen som dere to liker. Dere kan selvsagt hente ideer fra mange forskjellige steder (f.eks. fiolsex.net), men til syvende og sist er det hva dere liker, som teller. Så min oppfordring er at dere senker skuldrene, ikke vær redd for å gjøre galt, vær lydhøre for hverandres ønsker, kjenn etter hva dere liker, og la det dere liker, være guide. Og, helt ærlig, med den innstillingen du viser her med at du er lydhør for tips, så er jeg sikker på at din kommende mann vil få det godt. 🤗 Dette kommer til å gå helt fint! Takk 🙂 AnonymBruker skrev (6 timer siden): er du norsk? Anonymkode: 2e1fc...db6 Ja, er norsk, og jeg er ikke spesielt religiøs heller hvis du lurte. Har hatt sex to ganger, sånn type ons i fylla som mye yngre, ikke noe jeg fikk noe utav, og sannsynligvis ikke partneren heller. Anonymkode: e47cf...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå