Kvinnenavn Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Datteren min hadde korona for litt over en uke siden. Da kastet hun opp en del den første dagen og har vært helt fin etterpå. I natt har hun begynt å kaste opp igjen og har holdt det gående i timesvis. Noen fler som har opplevd dette? Lurer på om det kan ha sammenheng med korona eller om hun kan ha fått omgangssyke ..
Nicathv Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg ville ha søkt opp "korona sykdomsforløp" "korona oppkast" eller noe sånt og så sammenlignet med det datteren din går gjennom. Umiddelbart så tenker jeg at det ikke høres ut som korona, men jeg har ikke dobbeltsjekket.
Kvinnenavn Skrevet 30. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2022 Nicathv skrev (16 minutter siden): Jeg ville ha søkt opp "korona sykdomsforløp" "korona oppkast" eller noe sånt og så sammenlignet med det datteren din går gjennom. Umiddelbart så tenker jeg at det ikke høres ut som korona, men jeg har ikke dobbeltsjekket. Takk, jeg har prøvd å Google, men finner ikke noe særlig svar utenom at det er vanlig med oppkast ved korona hos barn. Jeg tenker også det kan ha sammenheng, siden hun hadde samme symptomer når hun hadde korona. Tenkte om det kanskje var noen her som kunne hatt lignende forløp.
Anbefalte innlegg