AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Del Skrevet 30. januar 2022 Datteren min skal få hest på halvfor også lurer jeg på om det er noe spess utstyr henne trenger da. Henne har ridelærer, ridehjelm, sikkerhetsvest, ridesko, ridehansker. Er det noe mer henne trenger? Leietau? Pisk? Stellesaker? Eller noe sånt Anonymkode: 7b891...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bygdetroll Skrevet 30. januar 2022 #2 Del Skrevet 30. januar 2022 (endret) Hun trenger vel egentlig ikke så mye annent Endret 30. januar 2022 av Bygdetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Del Skrevet 30. januar 2022 Jeg ville hørt med eieren. Når jeg hadde hest på halvfor ordnet egentlig eieren med alt det praktiske slik, måtte kjøpe rideutstyr til meg selv og eventuelt om jeg ønsket noe utstyr eieren ikke hadde. Anonymkode: 024e3...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Del Skrevet 30. januar 2022 Heldige datteren din🤗❤️ Gode minner fra barndommen/ungdommen dukket opp her nå❤️ Anonymkode: f2fea...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå