AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Eller er det bare dagsformen? Merker noen dager der alt bare er galt. Kan ha vært greit på dagen, men så blir det plutselig ei mld fra en jeg liker som ikke åpnes på snap. Det samme med han andre jeg er litt begeistret for, samne dag og han også er stille. Det føles da som at ingen bryr seg. Jeg kan også legge merke til om væremåten hans ble annerledes etter første møtet med han jeg datet. Dette skjer bare av og til, heldigvis. Andre som kjenner seg igjen? Kan det være noe helt galt med meg? Er så tenkende på "små" ting... overfølsom!🙈 Anonymkode: 1c225...8ab
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Er dette når det er snakk om forelskelse/betatthet? Anonymkode: e92c2...24d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette når det er snakk om forelskelse/betatthet? Anonymkode: e92c2...24d Ja... 🙈 men kan også være nære venninner, men ikke på samme måte. Akkurat som at jeg tenker ; Sa jeg noe feil? Gjorde jeg noe feil siden de er stille? Det er en jeg treffer som virker oppriktig interessert i meg. Truffet han en gang. Han har vært veldig på hele tiden med mld og sånn, nå har han blitt litt mer slappere der og litt kortere i svarene. Er det fordi jeg er tilgjengelig nå og mer på selv? Anonymkode: 1c225...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå