Gå til innhold

Skryt av deg selv....

Anbefalte innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg har handlet ferdig alle julegavene! Det synest jeg er godt gjort!!!

Sånn der, nå har jeg skrytt av meg selv!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Kan jo begynne å skryte av deg jeg og! he he..

du er super-heldig som er ferdig med det! sender deg penger jeg så tar du handelen for meg og..? ;)

Hm.. hva skal jeg skryte av da.. :roll: kommer faktisk ikke på noe ordentlig.. har vært så slakk i det siste med forhold til trening osv.

kan heller kommet tilbake når jeg har noe å komme med :forvirret:

:)

Skrevet

Tror jeg er en god lytter og til å stole på :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Etter at jeg flyttet ut på bygda syns jeg det har vært vanskelig å bli kjent med folk, men nå har jeg fått ei ny venninne :)

Skrevet

Jeg har vært aktiv på KG og runder nå 300 innlegg!

Kan jo skryte av det og....? Hehe. :)

Skrevet

I dag skal jeg skryte av meg selv og min kreative side! Har lagd et bursdagskort til svigerfar som runder år i morra, og ble fryktelig fornøyd med resultatet!!!

Skrevet

I dag skryter jeg av at dette er mitt innlegg nr 100 :)

Ha en strålende dag! Her er sol og blå himmel, rim og et rådyr på jordet, oj hvilken idyll!!

Skrevet

Idag har jeg jobbet kjempehardt, og fått til gode resultater!

Skrevet

Synes selv jeg er en god sykepleier :-D

Skrevet

jeg har trent masse og tilogmed fått brukemin kjære lille venn som treningsapparat! Åh for en fin onsdag det var! Og jeg kom meg tilogmed opp i dag ;D

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg leste tittelen feil, syntes det sto "Skyt deg selv". :overrasket::ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg er nesten ferdig med feature storyen om adopsjon. Og den skal ikke leveres foer paa onsdag.

Skrevet

Jeg er flink til å jobbe under press, og det er godt å se at oppgaven begynner å ta form :) 12 timers-dager, men det er verdt det.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg er flink til å jobbe under press, og det er godt å se at oppgaven begynner å ta form :) 12 timers-dager, men det er verdt det.

12-timersdager? med selvstendig arbeid? fyttikatta.

Skrevet (endret)
12-timersdager? med selvstendig arbeid? fyttikatta.

Det er rart hva man takler når man må...Harde tidsfrister er en nådeløs mester, og så er det godt å endelig bli ferdig (og da skal jeg på ferie til sol og varme) :)

Endret av Elphaba
Gjest Sukkerert
Skrevet
Det er rart hva man takler når man må...Harde tidsfrister er en nådeløs mester, og så er det godt å endelig bli ferdig (og da skal jeg på ferie til sol og varme) :)

Deilig da. :-D

Har sol og varme utenfor doera, jeg. Og en masse oppgaver og et kaldt datarom.

Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv fordi jeg besto min første eksamen på lærerutdanningen!

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...