AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg får ikke dette helt til, og lurer på om det kanskje er fordi penis er for kort? Om bekkene våre ligger parallellt så når ikke penis noe særlig inn og sklir ut hele tiden… Hjelp? Eller bare gi opp? Anonymkode: ec8dc...068
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Hva faen er CAT posisjon? Anonymkode: 2b840...6b3 2
Gjest rampenissen72 Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke dette helt til, og lurer på om det kanskje er fordi penis er for kort? Om bekkene våre ligger parallellt så når ikke penis noe særlig inn og sklir ut hele tiden… Hjelp? Eller bare gi opp? Anonymkode: ec8dc...068 Hva har dette med peniser å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 https://www.kk.no/livstil/her-er-orgasme-stillingen/67996987 Jeg er ikke et troll… ts Anonymkode: ec8dc...068
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Har forsøkt lotus-stillingen som er min favoritt, men han kommer ikke ordentlig inn i meg der heller. Har aldri tenkt over penisstørrelse før den dagen faktisk… ts Anonymkode: ec8dc...068
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Det er nå bare sånn det er noen ganger. Din egen anatomi har jo også noe å si for hvilke stillinger som passer, og mest sannsynlig er det en uheldig kombinasjon. Gjør det beste ut av det. Anonymkode: 1a4f5...c1f 1
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Ikke tenk så mye på hvordan CAT-position er som stilling. Den er nesten som vanlig misjonær uten knulling, vi ligger bare med pikken inni (vugging). Så er det vel opp tilhver enkelt å knipe eller rotere med underlivet.. Kyssingen og øyekontakten er jo lik i begge posisjonene... Det som er så sinnsykt deilig med CAT.. er at man bruker mere tid, og at klitthodet får jo god stimulering.. Opphisselsen bygger seg sakte opp til orgasme. Dette er igrunn en fin stilling for de som kommer for fort.. kjenner man at man kommer, er det jo bare å stoppe opp litt, så fortsette igjen til bristepunktet... Gjenta om nødvendig eller holdt ut så lenge du klarer🤭 Så du TS kan jo be dama di skreve litt, den samme deilige følelsen blir det på dere begge to... Endret 30. januar 2022 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Vi har prøvd CAT flere ganger fordk kjæresten har lest den skal være en orgasmevinner, men jeg synes den er så dørgende kjedelig at jeg blir slapp nesten med en gang. Det er jo null bevegelse. Anonymkode: 0da44...e63 1
Gjest Anonymus51 Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har forsøkt lotus-stillingen som er min favoritt, men han kommer ikke ordentlig inn i meg der heller. Har aldri tenkt over penisstørrelse før den dagen faktisk… ts Anonymkode: ec8dc...068 Lotus krever ganske lang penis
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har prøvd CAT flere ganger fordk kjæresten har lest den skal være en orgasmevinner, men jeg synes den er så dørgende kjedelig at jeg blir slapp nesten med en gang. Det er jo null bevegelse. Anonymkode: 0da44...e63 Cat er oftest bedre for damer da den kontinuerlige stimuleringen gir lettere orgasme. For menn kan det ofte gi for lite stimuli med slike bevegelser.. Anonymkode: 1f9ef...002
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For menn kan det ofte gi for lite stimuli med slike bevegelser.. Anonymkode: 1f9ef...002 Pikken(frenulumet) får nok stimuli av de 1-2cm det ugjør, av felles vugge eller underlivsbevegelser. Pluss at begge kniper, og i tillegg får stimuli av kyssing, kroppskontakt, og av å høre hverandre stønne av nytelse. Meningen med CAT-position er jo at det skal ta lengre tid, og å kåte hverandre opp.. Så dette er en kosestilling med happy ending, og i grunn en fin stilling til forspillet... Vi blir gradvis kåtere av hverandre, og vi kan også kontrollere å holde på den deilige følelsen lenge. Tålmodighet gir den beste orgasmen. Så vi kan bli så opphisset av hverandre, at vi får orgasme selv med lite stimuli. Som oftes blir det emosjonelt av å føle på å bli begjæret, og det føles både sensuellt og romantisk.. Det er det som får hårene våre til å reise seg, det er nok også derfor mange kvinner liker den stillingen. Problemet at enkelte menn ikke kommer, er manglende egeninnsats og fokus på det de gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #14 Skrevet 31. januar 2022 1 hour ago, Bamseklemmer said: Pikken(frenulumet) får nok stimuli av de 1-2cm det ugjør, av felles vugge eller underlivsbevegelser. Pluss at begge kniper, og i tillegg får stimuli av kyssing, kroppskontakt, og av å høre hverandre stønne av nytelse. Meningen med CAT-position er jo at det skal ta lengre tid, og å kåte hverandre opp.. Så dette er en kosestilling med happy ending, og i grunn en fin stilling til forspillet... Vi blir gradvis kåtere av hverandre, og vi kan også kontrollere å holde på den deilige følelsen lenge. Tålmodighet gir den beste orgasmen. Så vi kan bli så opphisset av hverandre, at vi får orgasme selv med lite stimuli. Som oftes blir det emosjonelt av å føle på å bli begjæret, og det føles både sensuellt og romantisk.. Det er det som får hårene våre til å reise seg, det er nok også derfor mange kvinner liker den stillingen. Problemet at enkelte menn ikke kommer, er manglende egeninnsats og fokus på det de gjør. Alt du sies er jo ting som generelt sett funker som faen for damer .. men som menn synes er vanvittig kjedelig eller til og med litt turn off 😂 Anonymkode: 4512b...a0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå