AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Har begynt å date en mann og sexen er fantastisk. Han har lyst til å slikke meg, men jeg vegrer meg noe vanvittig. For et par år siden var jeg i et forhold med en mann som brukte å slikke meg til jeg kom. Siste gangen han gjorde det så klarte jeg også å fise i det jeg kom... Det luktet heldigvis ikke men det lagde jo en ganske åpenbar lyd og mannen reagerte da selvsagt med å slutte å slikke midt i orgasmen og se dumt på meg. Jeg ble selvsagt vanvittig flau og prøvde å le det bort, men når jeg merket den nervøse "ehehe" latteren hans så ble jeg enda flauere og klarte ikke le engang. Vi fortsatte å ha sex og jeg holdt på å begynne å grine flere ganger fordi jeg var så flau. Han sa det gikk bra osv men jeg så jo på hele han at han ikke syns det.. Senere gjorde han også narr av dette, før han skulle til å slikke meg så sa han "husk å ikke fjert meg i ansiktet nå da". Syns ikke det var noe å spøke med så jeg kom så klart ikke når han slikket da. Når jeg og daten skulle ha sex i går så ville han virkelig slikke meg men jeg skylda på at hårene nedentil var blitt litt lange etc, kunne ikke skylde på at jeg ikke hadde dusja for dusja et par timer før han kom på besøk. Han sa han ikke brydde seg om hår og ville virkelig for han hadde så lyst til å smake på meg osv osv osv og jeg vil jo veldig gjerne bli slikket men er LIVREDD for at det samme skal skje igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det holder meg ærlig talt igjen for å få orgasme i det hele tatt, det har hendt noen ganger at det kommer litt luft når jeg kommer fordi jeg kommer så utrolig hardt. Men tror jeg har en uvane med å spenne ALLE muskler der nede, så da er det ikke så rart. Noen damer kanskje som har tips rundt dette? Anonymkode: ea0a5...d19 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Om det bekymrer deg så mye, ville jeg sørget for å ikke spise noe som gir deg luft i magen timene før du skal ha sex. Mest sannsynlig var dette et engangstilfelle. Ha litt selvironi, det gjør alt så mye mindre dramatisk. Det er jo litt morsomt. Det kunne skjedd med hvem som helst! Det er ikke noe som helst galt med deg:) Anonymkode: 89162...9f9 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Jeg begynte bare å le. Slapp av! Har du flere historier? Anonymkode: 97f6f...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det bekymrer deg så mye, ville jeg sørget for å ikke spise noe som gir deg luft i magen timene før du skal ha sex. Mest sannsynlig var dette et engangstilfelle. Ha litt selvironi, det gjør alt så mye mindre dramatisk. Det er jo litt morsomt. Det kunne skjedd med hvem som helst! Det er ikke noe som helst galt med deg:) Anonymkode: 89162...9f9 Greia er at jeg hadde ikke noe luft i magen og kjente ikke at jeg måtte... ja... når han holdt på å slikke den gangen. Det bare skjedde. Prøver å ha selvironi men fikser det ikke for jeg syns det var ydmykende og måten han reagerte på likte jeg heller ikke. For ikke å snakke om når han gjorde narr av det etter på. Tydelig et sårt punkt for meg og det visste han og likevel så fortsetter han å gjrøe narr.. Anonymkode: ea0a5...d19 1
Gjest jordnærjinte Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Veldig umodent av denne mannen å tulle med det i ettertid. Han sa jo til deg at det gikk greit etter hendelsen og det synes jeg du skal tro på - men hadde man f.eks vært sammen i fleere år så hadde man ledd det bort. Men dere følte dere kanskje ikke komfortable nok til det og da ble det automatisk litt flaut. Anbefaler å sørge for at du ikke har spist noe som gir luft i magen slik at du med selvtillit kan ligge der klar om du skjønner
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg begynte bare å le. Slapp av! Har du flere historier? Anonymkode: 97f6f...cd0 Kasta opp på pikken til en annen ex når jeg sugde han og tok den for langt inn. Det gikk dog veldig bra fordi reaksjonen hans var eksemplarisk og vi kunne le av det etterpå, hans intensjoner var aldri å ydmyke meg. Anonymkode: ea0a5...d19 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Greia er at jeg hadde ikke noe luft i magen og kjente ikke at jeg måtte... ja... når han holdt på å slikke den gangen. Det bare skjedde. Prøver å ha selvironi men fikser det ikke for jeg syns det var ydmykende og måten han reagerte på likte jeg heller ikke. For ikke å snakke om når han gjorde narr av det etter på. Tydelig et sårt punkt for meg og det visste han og likevel så fortsetter han å gjrøe narr.. Anonymkode: ea0a5...d19 Du er ikke en feilfri liten blomst! Alle mennesker promper. Ingen er perfekt, ting skjer. Se på det med humor. Sex trenger ikke bare være lidenskap, nærhet og nytelse. Det kan også være en befrielse ved å sammen ta av seg 'maskene' en ellers har på seg, og være helt seg selv. Aksepter deg selv, det er faktisk du som dømmer deg selv i denne situasjonen. Send deg selv kjærlighet og aksept istedet. Anonymkode: 89162...9f9 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kasta opp på pikken til en annen ex når jeg sugde han og tok den for langt inn. Det gikk dog veldig bra fordi reaksjonen hans var eksemplarisk og vi kunne le av det etterpå, hans intensjoner var aldri å ydmyke meg. Anonymkode: ea0a5...d19 Dette har jeg gjort en gang og fordi han tok tak i håret og presset den langt ned i halsen uten at jeg var forberedt på det. Han sa bare oi og vi lo av det etterpå. Jeg har også slikket en dame som feis når hun fikk orgasme. Ingen problem, jeg fortsatte til hun var ferdig. Hun unnskyldte seg etterpå og sa hun ble litt flau, men vi lo også av det etterpå. Det er ikke alltid sånn at alt er sexy under sex 🤣 Anonymkode: 7b443...be1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kasta opp på pikken til en annen ex når jeg sugde han og tok den for langt inn. Det gikk dog veldig bra fordi reaksjonen hans var eksemplarisk og vi kunne le av det etterpå, hans intensjoner var aldri å ydmyke meg. Anonymkode: ea0a5...d19 Wow 😂😁 Stakkars! Huff! Anonymkode: 97f6f...cd0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow 😂😁 Stakkars! Huff! Anonymkode: 97f6f...cd0 Det var verre å fjerte han her i trynet.. Anonymkode: ea0a5...d19 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #12 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var verre å fjerte han her i trynet.. Anonymkode: ea0a5...d19 Det forstår jeg. Men du kan vel le av det nå? Anonymkode: 97f6f...cd0
Gjest Alterego666 Skrevet 29. januar 2022 #13 Skrevet 29. januar 2022 rampenissen72 skrev (14 minutter siden): Ekte menn bryr seg ikke. Dette er fasit. Håper din nåværende er mer mann enn din forhenværende, TS.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det forstår jeg. Men du kan vel le av det nå? Anonymkode: 97f6f...cd0 Klarer ikke le av det nei for som sagt var det jævla ydmykende. Han jeg kasta opp reagerte med medfølelse fordi han skjønte at jeg ble flau og lei meg, og var veldig tydelig på at det virkelig ikke gjorde noen verdens ting. Han dro ikke en spøk rett etterpå og trygga meg på at det er sånt som skjer. Han viste ikke avsky heller slik som han som slikka meg gjorde. Han som slikka meg sin spontane reaksjon var mer "æsj hva faen er det du driver med". Slik reagerte ikke han jeg kasta opp på.. Med han jeg kasta opp på så lo vi av det i ettertid men kun om JEG tok det opp med en humoristisk tone. Og hans repsons var at han satte pris på det store engasjementet når det kom til sugingen min, haha. Så ja.. Litt annerledes scenarioerer begge to.. Og forskjellige menn. Anonymkode: ea0a5...d19
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #15 Skrevet 29. januar 2022 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Dette er fasit. Håper din nåværende er mer mann enn din forhenværende, TS. Jeg håper det. Er fryktelig nervøs. Anonymkode: ea0a5...d19
Gjest rampenissen72 Skrevet 29. januar 2022 #16 Skrevet 29. januar 2022 Hei ts - det har foresten skjedd oss alle. Hvis det er en liten trøst i det.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #17 Skrevet 29. januar 2022 Det var jo ikke du men han som gjorde noe feil her. Du slapp en fis uten å mene det. sånt skjer. helt naturlig. Ha derimot var en dust med vilje. Tissa litt på meg en gang under utrolig orgasme. Gikk fint det også. Fyren bare: oj da. En er så sårbar i en sex-situasjon. Naken som en er og inntil og kjønnsorganer. Alt kan sette seg fast av dumheter. Skjønner den. Hadde du turt å si det til ny-fyren ? Typ: duuu, jeg må fortelle deg noe rart. jeg vet det er helt teit men.. Jeg har fått en litt sperre for var sammen en fyr en gang som gjorde narr av meg. Anonymkode: 68ea6...6c8 6
Serafin Skrevet 30. januar 2022 #18 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har begynt å date en mann og sexen er fantastisk. Han har lyst til å slikke meg, men jeg vegrer meg noe vanvittig. For et par år siden var jeg i et forhold med en mann som brukte å slikke meg til jeg kom. Siste gangen han gjorde det så klarte jeg også å fise i det jeg kom... Det luktet heldigvis ikke men det lagde jo en ganske åpenbar lyd og mannen reagerte da selvsagt med å slutte å slikke midt i orgasmen og se dumt på meg. Jeg ble selvsagt vanvittig flau og prøvde å le det bort, men når jeg merket den nervøse "ehehe" latteren hans så ble jeg enda flauere og klarte ikke le engang. Vi fortsatte å ha sex og jeg holdt på å begynne å grine flere ganger fordi jeg var så flau. Han sa det gikk bra osv men jeg så jo på hele han at han ikke syns det.. Senere gjorde han også narr av dette, før han skulle til å slikke meg så sa han "husk å ikke fjert meg i ansiktet nå da". Syns ikke det var noe å spøke med så jeg kom så klart ikke når han slikket da. Når jeg og daten skulle ha sex i går så ville han virkelig slikke meg men jeg skylda på at hårene nedentil var blitt litt lange etc, kunne ikke skylde på at jeg ikke hadde dusja for dusja et par timer før han kom på besøk. Han sa han ikke brydde seg om hår og ville virkelig for han hadde så lyst til å smake på meg osv osv osv og jeg vil jo veldig gjerne bli slikket men er LIVREDD for at det samme skal skje igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det holder meg ærlig talt igjen for å få orgasme i det hele tatt, det har hendt noen ganger at det kommer litt luft når jeg kommer fordi jeg kommer så utrolig hardt. Men tror jeg har en uvane med å spenne ALLE muskler der nede, så da er det ikke så rart. Noen damer kanskje som har tips rundt dette? Anonymkode: ea0a5...d19 Dette må du bare kommunisere videre til din nye flamme. Si det som det er. At du hadde en kjip opplevelse med en annen sexpartner tidligere som preger deg ennå. Og at det ikke er noe galt med han. Hvis du ikke sier noe så kommer han sikkert til å tro at det er noe galt med han. Og han klarer uansett ikke å lese tankene dine. Derfor er kommunikasjon mellom dere to så viktig. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #19 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer ikke le av det nei for som sagt var det jævla ydmykende. Han jeg kasta opp reagerte med medfølelse fordi han skjønte at jeg ble flau og lei meg, og var veldig tydelig på at det virkelig ikke gjorde noen verdens ting. Han dro ikke en spøk rett etterpå og trygga meg på at det er sånt som skjer. Han viste ikke avsky heller slik som han som slikka meg gjorde. Han som slikka meg sin spontane reaksjon var mer "æsj hva faen er det du driver med". Slik reagerte ikke han jeg kasta opp på.. Med han jeg kasta opp på så lo vi av det i ettertid men kun om JEG tok det opp med en humoristisk tone. Og hans repsons var at han satte pris på det store engasjementet når det kom til sugingen min, haha. Så ja.. Litt annerledes scenarioerer begge to.. Og forskjellige menn. Anonymkode: ea0a5...d19 Du kan trøste deg med at vi alle har gjort noen flaut. Det er ikke bare deg. Anonymkode: 97f6f...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #20 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan trøste deg med at vi alle har gjort noen flaut. Det er ikke bare deg. Anonymkode: 97f6f...cd0 *noe Anonymkode: 97f6f...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå