Gå til innhold

MA uke 9+0?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+6 idag, og har siste to dagene fått mye mindre symptomer. Brekker meg litt om morgenen men overhodet ikke så ille som før, da jeg har pleid å kaste opp siste ukene. Puppene er heller ikke ømme lengre, det forsvant også gradvis siste dagene. Jeg føler noe er "galt", selvom jeg ikke helt kan sette fingeren på hva.

Noen som har opplevd dette i uke 8-9 og det likevel gikk bra? Det går bra med meg om det er en MA, men er kjedelig å vente 2 uker til før ultralyden jeg har planer om å ta da.. Jeg har også hatt myr problemer med magen siste ukene, men det også ser ut til å ha sluppet, og matlysten er mer tilbake. Symptomene virker å forsvinne gradvis for hver dag..

Noen erfaringer?

Anonymkode: 5edc9...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg er 8+6 idag, og har siste to dagene fått mye mindre symptomer. Brekker meg litt om morgenen men overhodet ikke så ille som før, da jeg har pleid å kaste opp siste ukene. Puppene er heller ikke ømme lengre, det forsvant også gradvis siste dagene. Jeg føler noe er "galt", selvom jeg ikke helt kan sette fingeren på hva.

Noen som har opplevd dette i uke 8-9 og det likevel gikk bra? Det går bra med meg om det er en MA, men er kjedelig å vente 2 uker til før ultralyden jeg har planer om å ta da.. Jeg har også hatt myr problemer med magen siste ukene, men det også ser ut til å ha sluppet, og matlysten er mer tilbake. Symptomene virker å forsvinne gradvis for hver dag..

Noen erfaringer?

Er i samme situasjon selv. 4+6 i dag da har hele uken hatt mange symptomer kvalme, murringer, veldig lite matlyst, vært ekstremt trøtt, ømme bryst, men i går og i dag har de forsvunnet bare mer og mer. Kan ikke huske det var slik sist svangerskap da tok det seg bare mer og mer opp for hver dag som gikk.  Så føler egentlig selv også at ikke alt er som det skal. Kan av og til få veldig vondt, men ikke sånn murring vondt heller.. Så aner ikke :s Håper det er noen som kan komme med noen svar her! Klem til deg❤️

Anonymkode: 367a8...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at alle symptomene forsvant et par dager i uke 8-9 i to svangerskap, for å komme tilbake full styrke og vare mange uker til.

Har også opplevd MA i uke 10 og en blighted ovum i uke 11, men de gangene hadde jeg lite symptomer fra dag 1. 

Anonymkode: 852f4...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har opplevd at alle symptomene forsvant et par dager i uke 8-9 i to svangerskap, for å komme tilbake full styrke og vare mange uker til.

Har også opplevd MA i uke 10 og en blighted ovum i uke 11, men de gangene hadde jeg lite symptomer fra dag 1. 

Anonymkode: 852f4...3a7

Ja symptomene her har vært veldig opp og ned hele veien, litt sånn hver 3 dag så har de forandret seg. Kan gå 2-3 dager å ha det helt grusomt, før jeg føler meg bedre neste 2-3 dagene.. slik har det holdt på i 4 uker, men nå er det litt annerledes.. Nå føler jeg meg nesten helt normal igjen. Jeg er veldig høysensitiv til hormoner og nye stoffer i kroppen, så psykisk og fysisk har det vært noen krevende uker. Nå idag er jeg nesten helt normal. Får krysse fingrene for at alt er som det skal, tenker om jeg kanskje skulle tatt en tidligere UL for sikkerhetens skyld.. selvom det er sant som du sier at de jo kan forsvinne noen dager. Jeg føler bare det har gått litt gradvis, er nok derfor jeg bekymrer meg mest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er i samme situasjon selv. 4+6 i dag da har hele uken hatt mange symptomer kvalme, murringer, veldig lite matlyst, vært ekstremt trøtt, ømme bryst, men i går og i dag har de forsvunnet bare mer og mer. Kan ikke huske det var slik sist svangerskap da tok det seg bare mer og mer opp for hver dag som gikk.  Så føler egentlig selv også at ikke alt er som det skal. Kan av og til få veldig vondt, men ikke sånn murring vondt heller.. Så aner ikke :s Håper det er noen som kan komme med noen svar her! Klem til deg❤️

Anonymkode: 367a8...38d

Uff.. det er så kjipt å gå å vente også.. Føler meg ikke gravid lengre liksom, veldig merkelig men føler noe er forandret.. Jeg også får litt sånn vondt iblandt. Får no kramper innover i skjeden hver dag, sånn stikkende smerte. Og har litt murringsmerter, men føler de er av annen art siste 2 dagene.. Uff jeg håper det går bra for oss begge.. føler sånn med deg! Klem til deg også❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...