AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Isåfall hva slags tegn fikk du? Anonymkode: 89b7a...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 Har mange ganger hatt spørsmål på ulike ting.Har valgt å slå opp i Matteus,Markus ,Lukas eller Johannes evangeliet.Så å si hver gang når jeg slår opp «tilfeldig « har jeg fått svar på det jeg har lurt på.Noen ganger har svaret vært delvis ordrett med spørsmålet.Ut i fra hvor mye det står av samme i evangeliene og antall svar kan det statistisk sett ikke være tilfeldig.Jeg har gått frem vitenskapelig for å finne spor på en hjerne bak.Her er eksempel av mange .Hadde solen vært litt nærmere eller litt lengre fra jorden ville liv slik vi kjenner det ikke finnes.For varmt eller for kalt.Det magnetiske feltet beskytter menneske.Uten det ville genene blitt ødelagt.Astrofysikeren Hugh Ross har gitt en liste over 101 naturkonstanter og parametrer som må ha en spesifikk verdi om biologisk liv skal kunne eksistere i universet.På en rekke områder må det eksistere en ekstremt fin balanse mellom fysiske og kjemiske størrelser i naturen.Tar ikke sjansen på å skrive mer på grunn av opphavsrett.Du kan undersøke selv.Det er stor enighet blant historikere om at Jesus har levd på jorden,men de er uenige om han var det evangeliene sier han var.Noen mener han bare var et vanlig menneske.Var det mulig på den tiden Jesus levde å lage noe så komplekst som evangeliene,for vanlige mennesker.Jeg vet at evangeliene ble skrevet ned mange år etter Jesus var på jorden.De kristne forkynte,de må ha fått budskapet fra noen.Jeg anbefaler at du hører på Ludvig Karlsen på YouTube som forkynner.Da blir du bedre kjent med han.Får tillit til han.Så kan. Du kjøpe boken Halehelten Ludvig.Poenget mitt med boken er at han beskriver under ,flere under.Ett av dem er veldig sterkt.Det dreier seg om penger han trenger og får.Akkurat det underet er verdt boken. Anonymkode: 8b17d...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. januar 2022 #3 Del Skrevet 31. januar 2022 De forfølgelsene og lidelsene og motstanden disiplene og andre møtte, risikoen de tok etter Hans død tyder på at Han levde og stod opp. De var i stor fare og ville ikke ha vært så glødende uten at de hadde opplevd noe helt eksepsjonelt. Som å oppleve at Han sto opp fra de døde og sett Han steg opp til himmelen i tillegg til alle andre tingene. I tillegg vet vi at det hele var varslet mange ganger i Bibelen - tusenvis av år før Han kom - og det skjedde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Del Skrevet 31. januar 2022 Historien om Ludvig Karlsen er fantastisk.Han var i et belastet miljø og var uteligger.Han ble frelst og grunnla evangeliesenteret . Anonymkode: 8b17d...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå