AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg er så utrolig skuffet over tom og Jerry kjeksen da det ikke lå en leke i posen, det gjorde det før og da forventet jeg en leke nå også. har det vært feil med min vare eller har sætre sluttet med å ha det i esken? Anonymkode: cb27a...36b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 De sluttet med leke for flere år siden, grunnet små barn kunne sette den i halsen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så utrolig skuffet over tom og Jerry kjeksen da det ikke lå en leke i posen, det gjorde det før og da forventet jeg en leke nå også. har det vært feil med min vare eller har sætre sluttet med å ha det i esken? Anonymkode: cb27a...36b Hvordan skal det gå med deg når du opplever virkelige skuffelser? Anonymkode: c2b1b...bac 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Athena79 skrev (20 timer siden): De sluttet med leke for flere år siden, grunnet små barn kunne sette den i halsen. De kan da ikke bare slutte med å ha en leke/ figur i esken kun pga at barn kan ta det i munnen. Det er for dumt av sætre, det er foreldrenes ansvar å passe på sine barn. AnonymBruker skrev (20 timer siden): La det gå Anonymkode: d5a7d...c36 Det er ikke lett når jeg gledet meg til denne leken/figuren AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan skal det gå med deg når du opplever virkelige skuffelser? Anonymkode: c2b1b...bac Dette var en ordentlig stor skuffelse, det var en av grunnene for at jeg kjøpte den var for figuren! Anonymkode: cb27a...36b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette var en ordentlig stor skuffelse, det var en av grunnene for at jeg kjøpte den var for figuren! Anonymkode: cb27a...36b 116 123 er mental helses hjelpetelefon hvis du trenger hjelp til å komme deg gjennom krisen. Neida jeg tuller, men hvorfor var det en så enormt stor skuffelse, har du en dyp emosjonell tilknytning til T&J-kjeksleken? Unektelig noe spesielt at en voksen person reagerer så sterkt, men det ligger kanskje noe dypere bak? Anonymkode: d8c09...821
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Så så trollegutt Anonymkode: 0af3b...07e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 116 123 er mental helses hjelpetelefon hvis du trenger hjelp til å komme deg gjennom krisen. Neida jeg tuller, men hvorfor var det en så enormt stor skuffelse, har du en dyp emosjonell tilknytning til T&J-kjeksleken? Unektelig noe spesielt at en voksen person reagerer så sterkt, men det ligger kanskje noe dypere bak? Anonymkode: d8c09...821 Jeg har så gode minner fra jeg var barn og ønsket meg virkelig dette, nå er jeg en trist ung mann uten noe positivitet i hverdagen, så jeg ville så veldig gjerne kjenne på følelsene igjen om hvordan det var med den kjeksen jeg elsket som barn, og det med figuren som var i den var svært viktig for meg Anonymkode: cb27a...36b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så så trollegutt Anonymkode: 0af3b...07e Du vet ikke hvordan jeg har det nå Anonymkode: cb27a...36b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er så utrolig skuffet over tom og Jerry kjeksen da det ikke lå en leke i posen, det gjorde det før og da forventet jeg en leke nå også. har det vært feil med min vare eller har sætre sluttet med å ha det i esken? Anonymkode: cb27a...36b mine brydde seg uansett ikke om leken kun kjeksen Anonymkode: ff8f7...89a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): mine brydde seg uansett ikke om leken kun kjeksen Anonymkode: ff8f7...89a For meg var leken viktig Anonymkode: cb27a...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå