Gå til innhold

Bruk av stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge brukte dere stellebord til deres små?🙂

Anonymkode: a6d9d...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte der enda(ett år) og et vennepar sluttet å bruke det i sommer da barnet deres ble fire år.

Anonymkode: b4580...acc

Skrevet

Frem til hun sluttet helt med bleie. Praktisk med all oppbevaringen under også, så nå brukes det til det selv om vi ikke har bleiebarn.

Anonymkode: 95f4b...a50

• Liker 2
Skrevet

Pakket det ned denne uka faktisk, ungen er 1.5 år. Kunne fint hatt det lengre, veldig praktisk med oppbevaring osv men jeg ble så lei av alt støvet som samlet seg der.

Anonymkode: c1682...8c0

Gjest Skogen4
Skrevet

Med eldste brukte vi det til hun ble 3, og datt ned (landet på håndduker så slo seg ikke) minste er 14mnd nå og i løpet av neste uke skal det ut.. Han er såpass aktiv oppå der nå at jeg liker best å stelle på gulvet 😊

Skrevet

Stellematte på gulvet. Frem til barnet slutta med bleie på fulltid.

Anonymkode: ca48f...7af

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge brukte dere stellebord til deres små?🙂

Anonymkode: a6d9d...cdb

Til de passerte året. Ingen behov for stellebord når de er så store at de kan stå å bli skiftet bleie på feks. Kommoden til stellebordet brukte jeg i flere år etterpå.

Anonymkode: 1716e...4fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Til de passerte året. Ingen behov for stellebord når de er så store at de kan stå å bli skiftet bleie på feks. Kommoden til stellebordet brukte jeg i flere år etterpå.

Anonymkode: 1716e...4fc

Jeg synes det er mye enklere å skifte bæsjebleie når ungen ligger. Vi har brukt stellebordet fram til bleieslutt. 

Anonymkode: 7e02f...48e

• Liker 4
Skrevet

Vår er 2,5, og vi bruker stellebordet fremdeles. Det er veldig praktisk til bæsjebleier, siden alt er inne rekkevidde. Den ekstra oppbevaringen til bleier og klær er også nyttig.

Jeg er nå gravid, og derfor er det også greit at jeg slipper å komme ned på gulvet om jeg ikke må. Jeg gjør derfor alt av skift og stell på stellebordet, selv om barnet begynner å bli ganske selvstendig. Vi har en krakk så barnet klatrer opp selv.

Vårt barn detter ikke ned fra stellebordet, men har lært å passe seg. Inntil vi var sikker på det lot vi ikke barnet være der uten oss.

Anonymkode: 5bc04...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...