Gå til innhold

Koster appen discord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette lurer jeg på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8635b...48b

Skrevet

Nei

Anonymkode: da5a4...340

Skrevet

Hva går den ut på?

Anonymkode: 14509...624

Skrevet

Takk for svar, lastet ned men slettet med det samme, gikk ikke inn en gang, sønnen som ville at jeg skulle se på noe. Men fant ut at det ikke var noe for meg (liker at det står på norsk) ser jeg er trekt 171 kr på Telenor siden fea et 4014 nr) kan vare ikke forstå hva det er 

Skrevet

Ja, og nei...  Du kan betale for ekstra tjenester, men i utgangspunktet så er den jo gratis... 

Skrevet

Så laste ned og slette med det samme høres gratis ut, lurer veldig på de pengene og 4014 nr

Skrevet

Discord er gratis. :) 

Du kan betale for å få bedre kvalitet på samtaler og bedre emojis og slikt men kjenner ingen som gidder det. 

• Liker 1
Skrevet
coralgol skrev (På 29.1.2022 den 20.23):

Takk for svar, lastet ned men slettet med det samme, gikk ikke inn en gang, sønnen som ville at jeg skulle se på noe. Men fant ut at det ikke var noe for meg (liker at det står på norsk) ser jeg er trekt 171 kr på Telenor siden fea et 4014 nr) kan vare ikke forstå hva det er 

Du vet det finnes Discord-servere drevet av nordmenn hvor en skriver på norsk også?

Anonymkode: 51347...5f3

• Liker 1
Skrevet
coralgol skrev (På 1/29/2022 den 20.23):

Dette var meget forvirrende. Hva har et trekk på Telenorsiden (du mener telefonregningen?) å gjøre med at du har lastet ned et chatte- og strømmeprogram?

Har du prøvd å bare søke opp det nummeret i Gule Sider eller 1881?

Anonymkode: e8a5f...89b

Skrevet

Discord will dukke opp i nettbanken som Discord* Nitromonthly.

Anonymkode: f16ff...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...