AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #21 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Venter en sønn i begynnelsen av mars. Jeg har lyst til å kalle han Nil (oppkalt etter Neil Young. Syns det blir mer naturlig på norsk å droppe e i navnet. Samboeren er litt uenig fordi han liker REM best. Så han vil da at sønnen vår skal hete Rim. Fordi det ligner. Hva syns dere er best? Anonymkode: 8cc0a...17a Godt forsøk. Skal kalle min opp etter Malcolm Yoyng, men skal bare kalle han Mal. Anonymkode: a7996...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #22 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt forsøk. Skal kalle min opp etter Malcolm Yoyng, men skal bare kalle han Mal. Anonymkode: a7996...d33 Det var faktisk en veldig god i idé! Eller Maly. Anonymkode: 8cc0a...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #23 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg skal kalle kidden for Mækkøulej Kølkin. Fint eller? Anonymkode: 6c429...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå