Gå til innhold

Flere som forventet å bli skikkelig syke, men ikke merket noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nesten det er litt ironisk at vi er så lite påvirket- blir alltid ekstremt syk av alle mulige fillevirus, og bor sammen med nært familiemedlem med sterk risiko for alvorlig sykdom. Vi er vaksinert altså, men likevel- hadde forventet at vi likevel skulle bli merkbart syke hvis vi fikk covid og at det skulle bli en heftig runde. Vi har ingen symptomer i det hele tatt-.har testet jevnlig hver uke en god stund, så ganske sikker på at vi ikke allerede har vært smittet. 

Flere som forventet å bli skikkelig syke men som ikke opplevde noe i det hele tatt? Er selvsagt glade for at dette gikk så bra!

Skrevet

Jeg er ikke vaksinert, har korona nå og bare litt ekstra slapp. Merker det svært lite.

• Liker 1
Skrevet

6 av 7 av de jeg kjenner i min omkrets som fikk corona ( med 2 vaksiner) ble syke, typ sengeliggende.

+1 stk uvaksinert - ble også syk. Feber hoste osv.

Den ene av de syke som var vaksinert utviklet lungebetennelse.

Kun 1 person jeg vet om som overhode ikke hadde symptomer...

Skrevet
Mamasitas skrev (57 minutter siden):

6 av 7 av de jeg kjenner i min omkrets som fikk corona ( med 2 vaksiner) ble syke, typ sengeliggende.

+1 stk uvaksinert - ble også syk. Feber hoste osv.

Den ene av de syke som var vaksinert utviklet lungebetennelse.

Kun 1 person jeg vet om som overhode ikke hadde symptomer...

Uffda. Jeg fikk livstruende komplikasjoner av streptokokker for et par år siden, så jeg var så sikker på at jeg kom til å bli helt slått ut. Vi har to gode uvaksinerte venner, de ble heller ikke spesielt syke. Bror ble også syk, ingen synptomer. 

• Opprett ny...