AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Er så lei meg.. Har begynt å bli så glad i en mann jeg har kjent hele livet, som er i et forhold/ikke bra forhold, vi var naboer i 8 år og gikk litt med hverandre i ungdommen. Han er ofte ute hos meg, han vil selv og han er enormt mye uten henne. Jeg føler han gir meg mer og mer for hver gang. Han er ærlig med å si at om han blir singel så skal han være singel veldig lenge. Han skal ikke gå rett bort til meg. Snakker mye om når han blir alene og vil det. Han har sine grunner for nettopp det. ● Hvorfor flykter kjæresten og barna 2 dager i uka, så han skal være alene? Han vil ikke alltid ha sex, han kommer her for å prate. Han vil besøke meg. Kjenner det gjør så vondt nå, nå som det bikker litt over. Han virket litt nedfor selv idag, han var her igår. Er han i tenkeboksen eller r det noe med meg...? Vær så grei, jeg trenger ikke å høre at han aldri vil forlate sitt. Jeg vet de fleste har erfart dette, men de drar faktisk ogdå noen ganger. Alle vil jo leve greit og kan få nok. Anonymkode: b8970...7e6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Han er jo ærlig med deg om hva han ønsker og hva han kan tilby. Altså, ikke et forhold. Anonymkode: db61a...133 11 1
Nymerïa Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor flykter kjæresten og barna 2 dager i uka, så han skal være alene? Dette blir ren gjetting, bare hun vet sannheten. Her er to grunner jeg kan tenke meg; 1. Hun synes forholdet er helt forferdelig og orker ikke hans nærvær mer enn helt nødvendig. 2. Han har sagt at han sliter og trenger tid for seg selv. Hun er særdeles imøtekommende og rømmer huset med barna to dager i uka for hans beste. Sannsynligvis tror hun han har det skikkelig ille og bryr seg veldig om han siden hun strekker seg så langt. Jeg er ikke så sikker på at jeg hadde stolt på hans versjon av ting. Er du klar for å stå for dette hvis det kommer ut? For det er fort du som blir heksa i denne historia selv om det er han som er utro. 11
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Som i de to forrige trådene du laget: han er fremdeles gift, han har deg for tømming på si, han vil absolutt ikke love deg noe. Ingenting endrer seg av å stille spørsmålet på ny. For oss som leser, virker det temmelig opplagt. Du ønsker ikke å se virkeligheten, da må du nesten bare være den som serverer ham alt, inntil det viser seg hva han velger. Jeg tror det blir kona, eller ei evt helt ny dame. Anonymkode: 0214d...1dc 17 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 NymeriaRhoynar skrev (59 minutter siden): Dette blir ren gjetting, bare hun vet sannheten. Her er to grunner jeg kan tenke meg; 1. Hun synes forholdet er helt forferdelig og orker ikke hans nærvær mer enn helt nødvendig. 2. Han har sagt at han sliter og trenger tid for seg selv. Hun er særdeles imøtekommende og rømmer huset med barna to dager i uka for hans beste. Sannsynligvis tror hun han har det skikkelig ille og bryr seg veldig om han siden hun strekker seg så langt. Jeg er ikke så sikker på at jeg hadde stolt på hans versjon av ting. Er du klar for å stå for dette hvis det kommer ut? For det er fort du som blir heksa i denne historia selv om det er han som er utro. Nettopp. Hun kan umulig være hjemme, for han kommer hjem i 2-3 tiden på natten hver gang han er her . Jeg aner ikke hvorfor hun rømmer fra hjemmet, men én grunn er det jo. Han må jo like å komme her. Han er nok litt interessert, men usikker på hva som vil skje videre. Anonymkode: b8970...7e6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er jo ærlig med deg om hva han ønsker og hva han kan tilby. Altså, ikke et forhold. Anonymkode: db61a...133 Han sier ikke ag det ikke blir oss. Han påpeker bare at han skal være si gel lenge for å komme seg etter bruddet, noe som er helt vanlig. De har helt sikkert pratet om dette. Kommer han her for å ha en liten "sikkerhet" om det skjer? Jeg bare lurer. Dette kan jeg ikke spørre han om. Anonymkode: b8970...7e6
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier ikke ag det ikke blir oss. Han påpeker bare at han skal være si gel lenge for å komme seg etter bruddet, noe som er helt vanlig. De har helt sikkert pratet om dette. Kommer han her for å ha en liten "sikkerhet" om det skjer? Jeg bare lurer. Dette kan jeg ikke spørre han om. Anonymkode: b8970...7e6 Klart du kan spørre han om det! Hva slags forhold skal det eventuelt bli om dere ikke kan snakke om dette en gang? Det er ingen på kg som kan svare deg på dette, kun han.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Klart du kan spørre han om det! Hva slags forhold skal det eventuelt bli om dere ikke kan snakke om dette en gang? Det er ingen på kg som kan svare deg på dette, kun han. Jeg vet det er klinkende klart at det som regel blir til at mannen ikke klarer å gå. Men de sliter oppriktig også. Er nok derfor hun og ungene drar avsted i 2-3 dager. De må jo ha blitt enige om dette . Jeg går etter hans meninger og hans adferd, ikke hvilken som helst annen utro mann. Før han kommer, så lover han aldri noe. Han sitter ikke med en god føkelse etterpå, det ser jeg. Dere skulle sett han, er vanskelig å forklare. Hun er hard den damen han er med. Anonymkode: b8970...7e6
Nymerïa Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun er hard den damen han er med. Hvor godt kjenner du henne? 9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 NymeriaRhoynar skrev (4 minutter siden): Hvor godt kjenner du henne? Kjenner henne ikke. Men har en venn som kjenner de begge, han sier hun er meget kontrollerende og hissig. Sliter litt med psyken. Uansett, hva de sliter med vet jeg ikke. Noe er det jo siden de er så mye borte fra hverandre. Anonymkode: b8970...7e6
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet det er klinkende klart at det som regel blir til at mannen ikke klarer å gå. Men de sliter oppriktig også. Er nok derfor hun og ungene drar avsted i 2-3 dager. De må jo ha blitt enige om dette . Jeg går etter hans meninger og hans adferd, ikke hvilken som helst annen utro mann. Før han kommer, så lover han aldri noe. Han sitter ikke med en god føkelse etterpå, det ser jeg. Dere skulle sett han, er vanskelig å forklare. Hun er hard den damen han er med. Anonymkode: b8970...7e6 Han er hvilken som helst utro mann. Ikke for deg så klart, men sånn i det store å det hele er det naivt å tro noe annet. Om han ikke er det så viser han det med ord og handling, ikke bare en av delene. Du må se på helheten. Samtidig så må du ta innover deg hva han sier om at han vil være singel så mener han nok det, men du må spørre om hva det betyr for han. Vil han at dere skal fortsette som nå? Bli kjærester? Dessuten så kjenner ikke du denne damen annet enn hva han forteller deg. Det er hans versjon, ikke den objektive sannheten. Det kan være verdens snilleste og kjærlige mor og kone han har hjemme som han ikke setter pris på? Uansett så må du tenke på hva du ønsker deg av denne relasjonen og snakke med han om det. Det er egentlig ingen vei utenom. Om dere ikke snakker sammen så skjer det hvertfall ikke noe 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #12 Skrevet 29. januar 2022 Kan dette være et av unntakstilfellene? Vi kjenner hverandre fra før, så alt er ikke nytt mellom oss. Jeg aner ikke han plutselig står der og er singel. Anonymkode: b8970...7e6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #13 Skrevet 29. januar 2022 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Han er hvilken som helst utro mann. Ikke for deg så klart, men sånn i det store å det hele er det naivt å tro noe annet. Om han ikke er det så viser han det med ord og handling, ikke bare en av delene. Du må se på helheten. Samtidig så må du ta innover deg hva han sier om at han vil være singel så mener han nok det, men du må spørre om hva det betyr for han. Vil han at dere skal fortsette som nå? Bli kjærester? Dessuten så kjenner ikke du denne damen annet enn hva han forteller deg. Det er hans versjon, ikke den objektive sannheten. Det kan være verdens snilleste og kjærlige mor og kone han har hjemme som han ikke setter pris på? Uansett så må du tenke på hva du ønsker deg av denne relasjonen og snakke med han om det. Det er egentlig ingen vei utenom. Om dere ikke snakker sammen så skjer det hvertfall ikke noe 🤷♀️ Nei jeg vet. Det er så vanskelig å ta opp et såpass alvorlig tema, er litt redd alt bare går i vask. På en annen side så er et kanskje det som skal til. Det kan være små ting som utgjør en stor forskjell noen ganger . Anonymkode: b8970...7e6
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg vet. Det er så vanskelig å ta opp et såpass alvorlig tema, er litt redd alt bare går i vask. På en annen side så er et kanskje det som skal til. Det kan være små ting som utgjør en stor forskjell noen ganger . Anonymkode: b8970...7e6 Det er det som er. Enten så blir det ikke dere to, da kan det være like greit å finne ut av det så fort som mulig? Før du investerer for mye følelser? På den andre siden kan det være det lille puffer han trenger for å ta en avgjørelse i eget liv. Akkurat nå er det jo ingen av dere som har det særlig greit virker det som.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #15 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner henne ikke. Men har en venn som kjenner de begge, han sier hun er meget kontrollerende og hissig. Sliter litt med psyken. Uansett, hva de sliter med vet jeg ikke. Noe er det jo siden de er så mye borte fra hverandre. Anonymkode: b8970...7e6 Kan jo være hun sliter med psyken pga mannen hun er sammen med... Anonymkode: fda73...c69 5 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #16 Skrevet 29. januar 2022 Det er iallefall såpass med kaos rundt den mannen at om en har vett og forstand i behold så trekker en seg ut av et sånt vepsebol Anonymkode: c82aa...c4d 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #17 Skrevet 29. januar 2022 Elder Millennial skrev (1 time siden): Det er det som er. Enten så blir det ikke dere to, da kan det være like greit å finne ut av det så fort som mulig? Før du investerer for mye følelser? På den andre siden kan det være det lille puffer han trenger for å ta en avgjørelse i eget liv. Akkurat nå er det jo ingen av dere som har det særlig greit virker det som. Hadde ikke ventet en "hjelpende" hånd her inne, så er glad du kommer med tips. Utroskap er jo ikke greit. Jeg er bare så svak for han.... Du har rett i det, tror ingen har det greit. Men han er spørrende da. Han spurte hvorfor jeg så lei meg ut, noe jeg ikke var. Han så det bare på meg, sa han. Han er litt dyp og kan snakke litt om følelser. Han er ikke en smilende player type der alt er overfladisk... Så hva bør jeg gjøre her? Alt utenom å bare droppe han uten å si noe. Vil gjerne få frem mitt og hva jeg føler. Anonymkode: b8970...7e6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #18 Skrevet 30. januar 2022 NymeriaRhoynar skrev (5 timer siden): Dette blir ren gjetting, bare hun vet sannheten. Her er to grunner jeg kan tenke meg; 1. Hun synes forholdet er helt forferdelig og orker ikke hans nærvær mer enn helt nødvendig. 2. Han har sagt at han sliter og trenger tid for seg selv. Hun er særdeles imøtekommende og rømmer huset med barna to dager i uka for hans beste. Sannsynligvis tror hun han har det skikkelig ille og bryr seg veldig om han siden hun strekker seg så langt. Jeg er ikke så sikker på at jeg hadde stolt på hans versjon av ting. Er du klar for å stå for dette hvis det kommer ut? For det er fort du som blir heksa i denne historia selv om det er han som er utro. Jeg håper og tror at det er delvis slutt med de nå. At det er derfor han besøker meg. Kan være han ikke sier noe. Anonymkode: b8970...7e6
Gjest Elder Millennial Skrevet 30. januar 2022 #19 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde ikke ventet en "hjelpende" hånd her inne, så er glad du kommer med tips. Utroskap er jo ikke greit. Jeg er bare så svak for han.... Du har rett i det, tror ingen har det greit. Men han er spørrende da. Han spurte hvorfor jeg så lei meg ut, noe jeg ikke var. Han så det bare på meg, sa han. Han er litt dyp og kan snakke litt om følelser. Han er ikke en smilende player type der alt er overfladisk... Så hva bør jeg gjøre her? Alt utenom å bare droppe han uten å si noe. Vil gjerne få frem mitt og hva jeg føler. Anonymkode: b8970...7e6 Du vet jo allerede at utroskap ikke er greit. Det var jo ikke spørsmålet egentlig. Jeg synes ikke denne mannen behandler hverken deg eller konen bra og det burde du også ta til deg. Du vil få frem hva du føler og dine behov. Det syntes jeg også du skulle. Da må du si det høyt. Synes du han behandler deg bra? Får du hva du trenger? Viser han deg med ord og handling at du er den han vil ha? Dersom du er usikker, så er svaret at han ikke gjør det. Da lurer jeg på hvorfor du mener du ikke fortjener bedre? For du vil jo ha en mann som tar hensyn til deg? Viser deg omsorg og kjærlighet? Du må tørre si hva du ønsker deg av han, du må tørre å være åpen og ærlig med han om dette. Dersom han ikke kan, eller vil, gi deg noe av dette så er han ikke den rette personen for deg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #20 Skrevet 30. januar 2022 Jeg ville gått mange runder med meg selv her, TS. Jeg forstår du er svak for fyren og antakelig blendet av kjærlighet. Men her har vi altså en mann som velger å være utro, framfor å gjøre det anstendige - som ville vært å gjøre det slutt med den han er sammen med før han begynte å besøke andre damer midt på natta. I tillegg holder han deg også på gress ved å si han skal være singel leeeeeenge om det blir slutt. Det er heller ikke å være spesielt grei med deg. Han utnytter deg! Han virker ikke som en spesielt empatisk type, men en som tenker mest på seg selv. Jeg hadde aldri klart å stole på en sånn fyr. Hvis dere nå blir sammen, hvordan vil han da oppføre seg den dagen det blir utfordringer i deres forhold? Det er jo i tøffe tider man ser hvordan folk virkelig er, og han her stryker på alle punkt. PS: At damen er psykisk syk og kontrollerende kan godt være et ondsinnet rykte. Men hvis du faktisk tror det er sant, tenk deg om fire ganger før du velger å bli stemor til barna hennes. Dette er jo å be om å skape trøbbel i eget liv. Det må da være andre fine menn der ute. Ikke velg «den utro drittsekken med psykopat-eksen». Anonymkode: aadfd...f70 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå