AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Samboerforholdet vårt skranter, og har gjort det en god stund nå. Vi krangler mye og begge har hintet om at det går mot slutten, men siden vi også har veldig fine stunder sammen, så har ingen av oss tatt det siste steget. Etter en svær krangel i går kveld har jeg nå bestemt meg for at jeg vil gjøre det slutt. Men vi har bestilt ferietur sammen, i slutten av februar! Så nå er spørsmålet mitt: Burde jeg si at jeg vil gjøre det slutt før eller etter ferieturen? Forholdet vårt er jo ikke 100% dårlig, og jeg vet vi hadde kost oss sammen på tur. Jeg vet også at han hadde blitt veldig lei seg om turen ble avlyst, for vi har gledet oss lenge. Hva hadde du gjort, og hva hadde du foretrukket hvis du var i situasjonen til kjæresten min? Anonymkode: 2f424...b8d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Nå og la han dra på turen med en kompis Anonymkode: 3b2be...056 3 1
Gjest IKC Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Kan turen bli en anledning til å prate ut om forholdet og avslutte det på? At det blir en slags siste ferie sammen om dere begge to er enige om at dere trives best fra hverandre. Kanskje litt naivt å tro av meg😅
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 IKC skrev (3 minutter siden): Kan turen bli en anledning til å prate ut om forholdet og avslutte det på? At det blir en slags siste ferie sammen om dere begge to er enige om at dere trives best fra hverandre. Kanskje litt naivt å tro av meg😅 TS her. Jeg hadde også likt å gjøre det på denne måten, men det hadde nok ødelagt turen for kjæresten min, dessverre 😔 Anonymkode: 2f424...b8d
Ella-2 Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Ta turen sammen uten å si noe. Kanskje turen blir en anledning til å få det bedre sammen? 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Ella-2 skrev (4 minutter siden): Ta turen sammen uten å si noe. Kanskje turen blir en anledning til å få det bedre sammen? Ja, det er dette jeg også tenker. At det blir en aller siste sjanse, liksom... -TS Anonymkode: 2f424...b8d 1
Ella-2 Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er dette jeg også tenker. At det blir en aller siste sjanse, liksom... -TS Anonymkode: 2f424...b8d Da er det dette du bør gjøe👍🏼Ta turen uten å si noe om det først 5 1
GulSitron Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Enig med @Ella-2. Dette kan jo bli en sjanse til å rydde opp litt dere i mellom samtidig som dere gjør noe hyggelig som begge har lyst til. Kanskje dere kan sette av en hyggelig kveld hvor dere snakker om hva dere ønsker av og for hverandre og kanskje ta en liten prat om det som har vært kjipt og hvordan dere kan få det bedre sammen? 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 Ta det som en siste mulighet, men gi han en headsup. Luft for han at dere jo ikke har hatt det så greit i det siste, og at dette kan være muligheten deres for å finne tilbake til hverandre. Si du gleder deg, og vær litt ekstra positiv. Lykke til Anonymkode: 3479a...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboerforholdet vårt skranter, og har gjort det en god stund nå. Vi krangler mye og begge har hintet om at det går mot slutten, men siden vi også har veldig fine stunder sammen, så har ingen av oss tatt det siste steget. Etter en svær krangel i går kveld har jeg nå bestemt meg for at jeg vil gjøre det slutt. Men vi har bestilt ferietur sammen, i slutten av februar! Så nå er spørsmålet mitt: Burde jeg si at jeg vil gjøre det slutt før eller etter ferieturen? Forholdet vårt er jo ikke 100% dårlig, og jeg vet vi hadde kost oss sammen på tur. Jeg vet også at han hadde blitt veldig lei seg om turen ble avlyst, for vi har gledet oss lenge. Hva hadde du gjort, og hva hadde du foretrukket hvis du var i situasjonen til kjæresten min? Anonymkode: 2f424...b8d Jeg slo opp med en fyr på flyet hjem fra USA, ca 4 timer før vi landet i Oslo. Anbefaler det jeg. Sykt kleint, men og jævla morsom historie å fortelle nå i ettertid. Anonymkode: 0dfae...061
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 Reis på tur sammen tenker jeg. Kanskje noe endrer seg? Evt kan dere avslutte på en fin måte som venner. Anonymkode: 6306d...574 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå