Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold med en fyr som jeg føler er veldig respektløs og nedlatende mot meg, men hvis jeg sier fra hvordan jeg føler det så svarer han alltid med at jeg er hårsår og for sensitiv, dramatisk ect..

Hvis vi feks står og lager mat sammen og jeg forteller noe som engasjerer meg, jeg blir ivrig og glad, mulig jeg snakket høyt, så avbryter han meg og hysjer på meg. Skjedd flere ganger.

Jeg hadde fortalt han om en veldig absurd konflikt som har oppstått mellom to kolleger en uke eller to tidligere. En kveld jeg kom hjem skulle jeg fortelle at jeg er ufrivilli dratt inn i konflikten. Mens jeg forteller så husker jeg ikke hvor mye jeg allerede hadde fortalt om situasjonen mellom kollegene så noe av historien blir gjenfortalt. Da avbryter han meg og sier med en uinteressert og nedlatende tone "jaja, så sa hun xx og han sa xx bla bla". 

Vi var i Oslo for å gå litt byen og spise lunsj. Han går ofte et stykke foran meg, virker uinteressert når jeg snakker ect.

Jeg har prøvd å si at han får meg til å føle meg dårlig når han er sånn, og han stønner og huffer seg hver gang med "å herregud, dette IGJEN. Det her gidder jeg ikke høre på" og enten legger på telefonen eller går fra samtalen. Han får meg alltid til å føle at jeg er for mye, snakker for mye om uinteressante ting, for høylytt, sentimental, hårsår ect og jeg begynner å føle meg som et helt forferdelig slitsomt menneske å være rundt..

Anonymkode: 37713...0a3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke ut som en god kjæreste. 

Anonymkode: 9a17d...e3c

• Liker 18
Skrevet

Han driver med psykisk vold og gaslighting 

Anonymkode: c0ace...688

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med han egentlig? Han høres jo bare helt utrolig plagsom ut. 

Anonymkode: ec140...ba9

• Liker 6
Skrevet

Hvis han ikke liker deg, er det jo ingen grunn til at du skal være sammen med ham. Finn deg en som liker deg som du er.

En annen sak er hvorfor i all verden du liker en mann som behandler deg sånn. 

• Liker 5
Skrevet

Ehh. Hva i alle dager? Hva er poenget med å være sammen med noen man ikke liker å prate med? Det er jo meningsløst. Du kommer til å bli så nedslått og lei deg av å være sammen med en som ikke liker å prate med deg. 

Anonymkode: fb3fb...1fa

• Liker 2
Skrevet

Han er ingen god kjæreste, han får deg til å føle deg dårlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han får meg alltid til å føle at jeg er for mye, snakker for mye om uinteressante ting, for høylytt, sentimental, hårsår ect og jeg begynner å føle meg som et helt forferdelig slitsomt menneske å være rundt..

Dette er så trist! For mest sannsynlig så ER du jo ikke det. Du høres ut som en engasjert og livlig dame, fryktelig synd om denne mannen skal dempe deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

R U N 

Anonymkode: d51a7...a6b

• Liker 1
Skrevet

Du er verdt så mye mer enn det der ❤️

• Nyttig 1
Skrevet

Det høres ut som du prater om utrolig kjedelige ting. En konflikt mellom to kollegaer? Hadde jeg aldri giddet å høre på. Kanskje han synes du skravler om mye kjedelige greier?

Anonymkode: 16b81...773

• Liker 1
Skrevet

Er i et forhold med en fyr som jeg føler er veldig respektløs og nedlatende mot meg, men hvis jeg sier fra hvordan jeg føler det så svarer han alltid med at jeg er hårsår og for sensitiv, dramatisk ect..

Hvis vi feks står og lager mat sammen og jeg forteller noe som engasjerer meg, jeg blir ivrig og glad, mulig jeg snakket høyt, så avbryter han meg og hysjer på meg. Skjedd flere ganger.

Jeg hadde fortalt han om en veldig absurd konflikt som har oppstått mellom to kolleger en uke eller to tidligere. En kveld jeg kom hjem skulle jeg fortelle at jeg er ufrivilli dratt inn i konflikten. Mens jeg forteller så husker jeg ikke hvor mye jeg allerede hadde fortalt om situasjonen mellom kollegene så noe av historien blir gjenfortalt. Da avbryter han meg og sier med en uinteressert og nedlatende tone "jaja, så sa hun xx og han sa xx bla bla". 

Vi var i Oslo for å gå litt byen og spise lunsj. Han går ofte et stykke foran meg, virker uinteressert når jeg snakker ect.

Jeg har prøvd å si at han får meg til å føle meg dårlig når han er sånn, og han stønner og huffer seg hver gang med "å herregud, dette IGJEN. Det her gidder jeg ikke høre på" og enten legger på telefonen eller går fra samtalen. Han får meg alltid til å føle at jeg er for mye, snakker for mye om uinteressante ting, for høylytt, sentimental, hårsår ect og jeg begynner å føle meg som et helt forferdelig slitsomt menneske å være rundt..

Det er veldig arrogant og nedlatende oppførsel ja. Kan virke som om han er mer irtitert enn genuint gald i deg og vil at du skal føle deg elsket. Dump han..

Anonymkode: 9c5e5...c63

• Liker 2
Skrevet

Hvis mannen min hadde hysjet på meg?! Det hadde han kommet til å angre på. 

Anonymkode: 508c1...0ba

• Liker 2
Skrevet

'Siden jeg tydeligvis er til stor irritasjon for deg hver gang jeg sier noe og deler noe fra dagen min, eller er for høylydt for deg når jeg blir glad og engasjert er det åpenbart at vi ikke er en match. Jeg ønsker en kjæreste som interesserer seg for hva jeg har å si, blir glad når jeg blir glad og ønsker å gå ved min side og ha meg hengende tre skritt bak. Vi ønsker nok forskjellige ting enn det vi kan være for hverandre. Jeg avslutter derfor vårt forhold nå, og tar med meg videre at jeg ikke skal date nedlatende, egoistiske drittsekker med mindreverdighetskomplekser. Det har vært en lærerik opplevelse å være din kjæreste, for nå vet jeg enda bedre hvilke personlighetstyper jeg skal styre unna. Jeg ønsker deg det aller beste videre. Her er forresten link til hvor du kan kjøpe en oppblåsbar kjæreste: link. Basert på hvor mye du misliker å være rundt en levende kvinne vil nok dette være et mer realistisk mål for deg for å treffe drømmedama.'

Anonymkode: 7822b...d9f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det høres ut som du prater om utrolig kjedelige ting. En konflikt mellom to kollegaer? Hadde jeg aldri giddet å høre på. Kanskje han synes du skravler om mye kjedelige greier?

Anonymkode: 16b81...773

Men altså. Å interessere seg bittelitt for det som engasjerer partneren er et absolutt minimum, mener jeg. Jeg er ikke akkurat brennende opptatt av historien om romerske keisere og herførere og sånt, men jeg lytter når mannen min forteller noe spennende han lærte av historiepodcasten han pleier å høre på. Det koster så lite å vise litt interesse for det partneren er opptatt av.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han? Hvilke positive sider/ting har han?

Anonymkode: 843ff...26f

Skrevet

Jeg slutta å fortelle om dagen min på jobb og hvordan jeg hadde det. Slutta også å spørre han om hvordan hans dag hadde vært. 

Det endte med at jeg var et usympatisk rasshøl som ikke brydde meg om hvordan han hadde det. 

Endte med samlivsbrudd. (Med noen andre faktorer blandet inn også altså) 

• Liker 2
Skrevet

Hver gang en kvinne spør om hun er for hårsår på kg, så er det alltid fyren som oppfører seg dritt.

Anonymkode: 19af8...6da

• Hjerte 2
Skrevet

Han mangler det mest essensielle i enhver relasjon , respekt .  Kjærlighet er å ville  andre vel , han her tar fra deg all selvtillit og selvrespekt . Gå , mens du enda er ung ❤️🙏

• Liker 2
Skrevet

Les om DARVO .

Han manipulerer deg. 

Anonymkode: 5b43b...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...