AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg er en student i midten av 20 åra. Og jeg sliter med å ta store valg. Slik som flytting feks. Jeg brukte litt tid på å forberede meg til å flytte fra hjemmebyen til studiebyen som er 8 timer. Logisk nok. Jeg bor i en liten hybel utenfor studiebyen og nå vil jeg flytte nærmere byen. Jeg har egentlig bestemt meg for å gjøre det, men jeg sliter med å faktisk gjøre det. Sliter med å gjøre om tanken til handling. Jeg synes det er så stort valg for meg. Og jeg må jo gjennom en forandring som jeg ikke er så glad i, men samtidig vet jeg at ting er lettere for meg med å bo nærmere byen. Det er noe som holder meg igjen i å søke en studenthybel. Og jeg skulle ønske at jeg ikke syntes det var så vanskelig å handle etter det jeg vil. Jeg vet ikke hvorfor det er så vanskelig, men har en anelse om at det ligger forventninger i bunn. Familien sier "Men du trives jo der du bor nå!" Osv, ja, jeg gjør jo det, men samtidig hadde det vært lettere å bo nærmere byen og mer frihet. Er det normalt å være så dvelende på slike "store" valg selvom man vil? Anonymkode: f0f39...663
omno_guest Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Jeg forstår at det er vanskelig. Sliter med å ta store valg selv og utsetter det alltid. For meg trur jeg det bunder i en angst. Kan det være en type angst du har selv og? Ja jeg trur det er normalt å kunne dvele ved store valg. Men det blir ofte ikke noe bedre av å bare dvele. En gang må du bare hoppe ut i det. Ta et skritt av gangen. Flytt nærmere byen om du føler for deg. Følg drømmen. Jeg vet ikke om det er tips men du kan tenke på hva du selv ville tenkt om den du er nå om 10 -20 år. Om 20 år kan det hende du ville vært stolt over ata du faktisk tok den handlingen på å flytte nærmere sentrum 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå