AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #21 Del Skrevet 16. mai 2022 Roci skrev (På 12.2.2022 den 23.10): Jeg fulgte en kursserie kalt "Fatburn Fix" i fjor vår/sommer, og det fungerte utmerket for min del🙂 Gikk ned 9 kg på 2 mnd og har holdt vekta uten problemer etter det. Dette er et kurs basert på en kombinasjon av lavkarbo og periodisk faste. Ikke noe hokuspokus, men velkjente metoder for vektnedgang. Ikke er opplegg som passer for alle, men for meg viste det seg å være en veldig "riktig" måte å spise på. Fikk mindre overgangsalderplager, bedre søvnkvalitet, superstabilt blodsukker og jevnt over mer energi, så jeg er fornøyd🙂 Så bra da. For meg høres det ikke riktig ut. Jeg hadde nok slitt med oppkast pga faste og dårlig mage pga for mye fett i lavkarbo. Anonymkode: d4482...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mai 2022 #22 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så bra da. For meg høres det ikke riktig ut. Jeg hadde nok slitt med oppkast pga faste og dårlig mage pga for mye fett i lavkarbo. Anonymkode: d4482...dce Ja, vi er ulike der. Jeg synes forøvrig det var mer fokus på proteiner og ikke de helt store fettmengdene, da🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #23 Del Skrevet 16. mai 2022 Roci skrev (2 minutter siden): Ja, vi er ulike der. Jeg synes forøvrig det var mer fokus på proteiner og ikke de helt store fettmengdene, da🙂 Mari gikk vel bort fra lavkarbo generelt for 15 år siden. Hun spiser jo ikke det selv etter at hun begynte og trene styrke, og når hun jobbet som ernæringsfysiolog for toppidrettsutøvere satte hun ikke de på lavkarbo heller 😅 Hun setter jo opp ulike matplaner ut i fra utgangspunkt og mål. Fatburner kurset er vel keto, for folk som sitter i ro og er veldig overvektige er det det som funker. Du har vel fått en plan ut i fra ditt behov som passet deg. Proteiner og « naturlig « mat tipper jeg. Folk her bare slenger dritt uten og vite hva de snakker om 🤣 Anonymkode: d6150...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #24 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg har ingen erfaring med hennes opplegg, men jeg kan anbefale Julie Rafoss. Dyktig dame med godt opplegg og mye god mat! Anonymkode: e3701...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #25 Del Skrevet 16. mai 2022 Sjekk Marit Kolby på Insta, som deler forskning og til nå ikke har tjent penger på det. På torsdag kommer hun ut med bok, så da får hun igjen for all tiden hun bruker på folkeopplysning. Mari Kroghus sitt opplegg er vel greit nok som kur, men ikke som hverdagsmat resten av livet. Ellers virker dama merkelig. Anonymkode: 197f6...621 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mai 2022 #26 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mari gikk vel bort fra lavkarbo generelt for 15 år siden. Hun spiser jo ikke det selv etter at hun begynte og trene styrke, og når hun jobbet som ernæringsfysiolog for toppidrettsutøvere satte hun ikke de på lavkarbo heller 😅 Hun setter jo opp ulike matplaner ut i fra utgangspunkt og mål. Fatburner kurset er vel keto, for folk som sitter i ro og er veldig overvektige er det det som funker. Du har vel fått en plan ut i fra ditt behov som passet deg. Proteiner og « naturlig « mat tipper jeg. Folk her bare slenger dritt uten og vite hva de snakker om 🤣 Anonymkode: d6150...147 Akkurat Fatburn Fix er ikke et personlig tilpasset opplegg, men det er ganske fleksibelt og kan kjøres nesten ketogent eller mer "vanlig" lavkarbo etter hva man foretrekker. Selv spiser hun vel mer smartkarbo, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #27 Del Skrevet 16. mai 2022 Roci skrev (3 timer siden): Akkurat Fatburn Fix er ikke et personlig tilpasset opplegg, men det er ganske fleksibelt og kan kjøres nesten ketogent eller mer "vanlig" lavkarbo etter hva man foretrekker. Selv spiser hun vel mer smartkarbo, tror jeg. Mente ikke personlig som for hver enkelt da. Ulike opplegg for ulike grupper. Kanskje en form for smartkarbo ( det er vel egentlig merkenavnet til Fedon) , med poteter og bananer osv. keto er fint for vektnedgang , men kan jo ikke bygge muskler på ketoner når en ikke har noe fett på kroppen i utgangspunktet. Anonymkode: d6150...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #28 Del Skrevet 16. mai 2022 Prøvde det for noen år siden, visste ikke at det var lavkarbo før det var kjøpt og betalt. Ikke så fan av en lang liste med nei-mat og ja-mat. Kjedelige og smakløse oppskrifter, hoppa av etter 2 uker. Får også dårlige vibber av hun, hele greia føles som en sekt. Anonymkode: 33fbb...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 16. mai 2022 #29 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 10.11): Du får ikke en diett, men blir utfordret til å sette opp maten din selv. Slik at det passet hverdagen min, og hva jeg vet jeg trives med etter årevis med å teste forskjellige dietter. Så hjelper hun deg med å takle/tenke anderledes rundt sult og sug og følge den planen (og evt justere underveis). For eksempel så følte jeg på ett intenst sug når jeg kom hjem fra jobb tidligere, da sprakk jeg ofte. Men nå vet jeg at jeg enkelt kan håndtere den følelsen og bare vente til middag. Ironien er at når du ikke lar sulten stresse deg så forsvinner den nesten umiddelbart. Sånn jeg opplever det ihvertfall. Ingrid Romsaas... Anonymkode: b55ce...1de Intuitiv spising med andre ord. Er en god måte å gjøre det på. Man lærer etterhvert å lytte til og kjenne hva kroppen trenger. Også er matinntaket og valg av matvarer tilpasset akkurat deg individuelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå