Gå til innhold

Hva betyr drømmen min ? forstår den ikke, ikke vondt eller leie drømmer,men bare fantastiske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

vet ikke om dette er helt riktig underkatalog,men synes ikke de andre passet. jeg drømmer veldig ofte om personen jeg er forelsket i, det er alltid koselige og fine drømmer og noen ganger kan det også være seksuelt, jeg bare lurer er dette vanlig? vert forelsket i samme personen en evighet nå

Anonymkode: c7039...b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen evner, men drømmer er vel dine tanker og du tenker vel mye på han? Mulig jeg er helt på jordet. 

Anonymkode: 32702...3a1

Skrevet

Helt vanlig. Det uvanlige her må vel være at de bare er gode. 

Skrevet

Jeg har også opplevd det du har i det siste. Og noen få ganger før. Det seksuelle og alle følelsene er helt fantastisk, som å være 16 år igjen.

Ellers, normalt sett, så går det dessverre i mareritt 😄

Skrevet

Det betyr bare at du tenker mye på han, så det gjenspeiler seg i drømmene dine.

Anonymkode: 48c73...2d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 18.04):

Hei

vet ikke om dette er helt riktig underkatalog,men synes ikke de andre passet. jeg drømmer veldig ofte om personen jeg er forelsket i, det er alltid koselige og fine drømmer og noen ganger kan det også være seksuelt, jeg bare lurer er dette vanlig? vert forelsket i samme personen en evighet nå

Anonymkode: c7039...b3b

Trenger drømmesymbolene om jeg skal tyde drømmen din. Feks hvor er dere, hva sier dere, hva gjør dere. holder du i en gitar. osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...