AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Hei vet ikke om dette er helt riktig underkatalog,men synes ikke de andre passet. jeg drømmer veldig ofte om personen jeg er forelsket i, det er alltid koselige og fine drømmer og noen ganger kan det også være seksuelt, jeg bare lurer er dette vanlig? vert forelsket i samme personen en evighet nå Anonymkode: c7039...b3b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Jeg har ingen evner, men drømmer er vel dine tanker og du tenker vel mye på han? Mulig jeg er helt på jordet. Anonymkode: 32702...3a1
Gjest Lawyam Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Helt vanlig. Det uvanlige her må vel være at de bare er gode.
Natta1980 Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har også opplevd det du har i det siste. Og noen få ganger før. Det seksuelle og alle følelsene er helt fantastisk, som å være 16 år igjen. Ellers, normalt sett, så går det dessverre i mareritt 😄
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Det betyr bare at du tenker mye på han, så det gjenspeiler seg i drømmene dine. Anonymkode: 48c73...2d1
lillevill Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 18.04): Hei vet ikke om dette er helt riktig underkatalog,men synes ikke de andre passet. jeg drømmer veldig ofte om personen jeg er forelsket i, det er alltid koselige og fine drømmer og noen ganger kan det også være seksuelt, jeg bare lurer er dette vanlig? vert forelsket i samme personen en evighet nå Anonymkode: c7039...b3b Trenger drømmesymbolene om jeg skal tyde drømmen din. Feks hvor er dere, hva sier dere, hva gjør dere. holder du i en gitar. osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå