AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Ja ja. så funket ikke det siste forholdet heller.... Er i midten av førtiåra, barna er snart ute av redet og jeg er single atter en gang. Nå har jeg grei økonomi, mindre ansvar og fremdeles overskudd- og så skal en gå her alene..... Blir litt maktesløs av tanken om å bli kjent med en ny mann og alt det innebærer.... Vondt at det ikke gikk med eksen heller, var virkelig glad i han! Så noen gode tips til å holde seg positiv? Anonymkode: ad12a...02d 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Jepp! Du har dine aller beste år til å gjøre akkurat det du selv har lyst til å gjøre!! 🥰🥰 Ingen å måtte ta hensyn til. 🥰 Anonymkode: 3e32e...2e5 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Hva med et sexliv og behovet for kjæreste da? Kanskje TS ønsker dette. Anonymkode: 47b5f...54a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Det står av og til noen artikler nederst på siden her, om kvinner som velger feil mann om og om igjen, og finner ut hva problemet er langt om lenge. Har aldri lest disse artiklene, for man må betale for det, og jeg har valgt rett mann, men kanskje det kunne vært en idé? Ikke frekt ment altså, men noen ganger går det jo opp et lys om ting man burde eller kunne gjort for å få ting enklere til. Eventuelt er det noen her inne som har lest disse artiklene? Anonymkode: f426a...07e 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det står av og til noen artikler nederst på siden her, om kvinner som velger feil mann om og om igjen, og finner ut hva problemet er langt om lenge. Har aldri lest disse artiklene, for man må betale for det, og jeg har valgt rett mann, men kanskje det kunne vært en idé? Ikke frekt ment altså, men noen ganger går det jo opp et lys om ting man burde eller kunne gjort for å få ting enklere til. Eventuelt er det noen her inne som har lest disse artiklene? Anonymkode: f426a...07e Absolutt ikke frekt, du har jo åpenbart rett i at jeg har valgt feil menn! Skal sjekke artiklene- men det er i hovedsak andre årsaker enn mennene selv som er grunnen for brudd. Det er ikke alle ytre faktorer man kan styre- og det er ikke alle ytre faktorer som kan overvinnes av kjærlighet heller. Ts Anonymkode: ad12a...02d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med et sexliv og behovet for kjæreste da? Kanskje TS ønsker dette. Anonymkode: 47b5f...54a Man må da spørre seg hvor dette behovet kommer fra. Deretter overstyrer en det bare. Anonymkode: 8c98b...478 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med et sexliv og behovet for kjæreste da? Kanskje TS ønsker dette. Anonymkode: 47b5f...54a Sexliv kan hun da ha. Både med seg selv og med andre. Behovet for kjæreste..? Kanskje man har godt av å lære seg å trives i eget selskap før man løper videre til ny kjæreste.. Kanskje det er det viktigste, at man skjønner at man kun har seg selv resten av livet, og at man ser at man ikke må være avhengig av andres kjærlighet og beundring for å være lykkelig? Hvilken tid passer det bedre enn denne å bli kjent med seg selv, leve ut drømmer man har hatt for seg selv, lære nye ting, få en ny hobby osv? Når man faktisk har tid til bare seg selv. Anonymkode: 3e32e...2e5 6
Eloise12345 Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Rådet mitt er å være glad i seg selv, og det man har i livet. Det er ennå håp om å finne kjærligheten. Men jeg ville ikke vært desperat etter den. Endret 30. januar 2022 av Eloise12345 2
smilo Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sexliv kan hun da ha. Både med seg selv og med andre. Behovet for kjæreste..? Kanskje man har godt av å lære seg å trives i eget selskap før man løper videre til ny kjæreste.. Kanskje det er det viktigste, at man skjønner at man kun har seg selv resten av livet, og at man ser at man ikke må være avhengig av andres kjærlighet og beundring for å være lykkelig? Hvilken tid passer det bedre enn denne å bli kjent med seg selv, leve ut drømmer man har hatt for seg selv, lære nye ting, få en ny hobby osv? Når man faktisk har tid til bare seg selv. Anonymkode: 3e32e...2e5 Så enig med deg
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Det er så mange her inne som med en gang de blir single tenker på nytt forhold med en gang. HVorfor ikke være alene litt og bare ta det som det kommer. MAn må vel ikke absolutt være i ett forhold hele tiden. Du er jo bare i 40 årene, har barn, det er ingenting å stresse med. Nyt alenetiden litt, det er veldig godt, synes jeg hverfall. Anonymkode: e3c63...f71 4
Eloise12345 Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er så mange her inne som med en gang de blir single tenker på nytt forhold med en gang. HVorfor ikke være alene litt og bare ta det som det kommer. MAn må vel ikke absolutt være i ett forhold hele tiden. Du er jo bare i 40 årene, har barn, det er ingenting å stresse med. Nyt alenetiden litt, det er veldig godt, synes jeg hverfall. Anonymkode: e3c63...f71 Helt enig med deg. Jeg husker min tid som singel. Jeg må innrømme at jeg var desperat de første årene, men de to siste årene før jeg traff min nåværende mann hadde jeg lært meg å bli glad i alenetilværelsen. Nå er jeg blitt samboer. Men det var kun tilfeldig at det ble slik. Jeg møtte han da jeg hadde sluttet å være på intens desperat jakt. Det er mange andre former for lykke enn å ha en partner. Man må ikke ha en partner . Jeg ser tilbake på singeltiden som en fin tid i livet mitt nå. Endret 30. januar 2022 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå