Gå til innhold

oppussing av gammel spisestue

NinaMG

Anbefalte innlegg

Hei :D

Er det noen som kan komme med noen tips til å pusse opp en gammel spisestue? Selve bordet liker jeg designet kjempegodt på, det er ganske gammelt, så det begynner å falme litt. Stolene utrolig kjedelige! Hele greia er i mørkt tre, og brunt sete på stolene. Det passer liksom ikke inn til leiligheten min. Jeg har en stor og lys stue, og i sofakroken står det en sort buesalong med et kirsebær bord med smijernsdetaljer og et lite matchende bord i hjørnet. Gardinene er i sort og slangeskinn. I kosekroken min har jeg en stor sort skinnstol med et lite bord i mahogny rød og seksjon i samme. Resten av møblene er også i mahogny rødt, foruten spisestua da... Hva skal jeg gjøre med den? Har litt lyst til å male den sort, og trekke om stolene i litt stilig stoff alla dyremønster.... men jeg vet ikke om det blir litt for mye sort. Har også et hjørne pc bord som jeg tenkte jeg skulle male/beise om. Nå for tiden er det brunt (mahogny brunt tror jeg) Tenkte jeg skulle ha det til å stå i stil med sofabordet. Har en del sort pynt rundt omkring i stua også. (har smijernsdilla) :sjarmor:

Håper på noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...