NinaMG Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei :D Er det noen som kan komme med noen tips til å pusse opp en gammel spisestue? Selve bordet liker jeg designet kjempegodt på, det er ganske gammelt, så det begynner å falme litt. Stolene utrolig kjedelige! Hele greia er i mørkt tre, og brunt sete på stolene. Det passer liksom ikke inn til leiligheten min. Jeg har en stor og lys stue, og i sofakroken står det en sort buesalong med et kirsebær bord med smijernsdetaljer og et lite matchende bord i hjørnet. Gardinene er i sort og slangeskinn. I kosekroken min har jeg en stor sort skinnstol med et lite bord i mahogny rød og seksjon i samme. Resten av møblene er også i mahogny rødt, foruten spisestua da... Hva skal jeg gjøre med den? Har litt lyst til å male den sort, og trekke om stolene i litt stilig stoff alla dyremønster.... men jeg vet ikke om det blir litt for mye sort. Har også et hjørne pc bord som jeg tenkte jeg skulle male/beise om. Nå for tiden er det brunt (mahogny brunt tror jeg) Tenkte jeg skulle ha det til å stå i stil med sofabordet. Har en del sort pynt rundt omkring i stua også. (har smijernsdilla) Håper på noen gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har pusset opp en sånn spisestue og har sendt deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå