Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
Dere som allerede har barn og venter en til hva fikk dere til å ønske et barn til??

Jeg vurderer nr 3, så ønsker å høre hva som overtalte dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Queen94 skrev (Akkurat nå):

Hei.
Dere som allerede har barn og venter en til hva fikk dere til å ønske et barn til??

Jeg vurderer nr 3, så ønsker å høre hva som overtalte dere.

vi venter 4 mann nå, vi var enig om at vi skulle ha 4 før vi giftet oss for 16 år siden, men de 2 yngste blir vel litt vel tette,men det går fint, tar ikke abort når det har skjedd, har en på 14, en på snart 12 og halvt og en på 4mnd, babyen vil komme når storebabyen er 11mnd :) er 19mnd melllom de 2 største, så vi ønsket vel egentlig sånn 18-20 mnd i mellom de 2 yngste også,men sånn blir det ikke

Anonymkode: 30960...7a9

Skrevet

Har to på 5 og 10 nå, og kjente et overskudd og en følelse av å ikke være helt ferdig. Jeg er 35 år nå, så følte det var litt nå eller aldri. Både jeg og mannen min er i søskenflokk på tre, og trives med å ha flere enn bare en å spille på av søsken. Man blir litt mer en «gjeng».  Vi venter vår nr tre i månedsskiftet juni/juli hvis alt går som det skal❤️

Skrevet

Har fire barn og føler meg egentlig ikke ferdig. Vi har økonomi til å få flere barn, men jeg ønsker å ha mulighet til alenetid med alle barna hver for seg, og tror jeg ville blitt i overkant sliten om vi fikk flere.  

Jeg opplevde en stor forskjell mellom 3 og 4 barn. Med 4 ble det betraktelig mer bråk og kaos.😂

Anonymkode: c87b9...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...