AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Når vi først ble sammen var det ikke som andre forelskelser eller nye forhold jeg har hatt tidligere. Han var ikke «på» meg hele tiden, tok ikke av meg eksempel klær på overdelen og tok generelt lite på meg. Han ville ikke alltid ha sex og argumentere for at det er lett å bli lei, når vi var nyforelsket. Jeg har tatt dette opp og han vil plutselig nå ha sex hver dag. Likevel føler jeg meg ofte som en «hore» som ikke tør å si hva jeg liker til han da han ofte dømmer kompiser for å ha kjøpt sexy undertøy eller leker til kjæresten sin. I tillegg har jeg sagt at jeg bare kommer ved klitoris, og at jeg i tidligere forhold har stimulert meg selv under sex. Dette liker han ikke, heller ikke vibrator eller lignende. Virker som han generelt er lite opptatt av at jeg skal komme og sier bare «du kommer jo aldri uansett» selv om jeg kommer på 3 min ved klitoris. Han tar aldri på klitoris heller. Nå kom han med utsagn om at vi kanskje ikke skulle ha sex på 4 dager slik at vi fikk tease hverandre skikkelig. Jeg forstår meg ikke på han, er han bare lite seksuell? Eller liker han ikke kroppen min? Anonymkode: 36813...99a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Kanskje dere bare er en dårlig match. Anonymkode: 81c1b...ed7 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Høres ut som om han har en del rare "issues" når det gjelder sex. Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på en som gjør meg usikker. Anonymkode: 91fcc...d3a 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Dette hadde jeg ikke giddet Anonymkode: 9ccf2...d26
KoopaTroopa Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 "Du kommer aldri uansett" hadde ødelagt for at jeg klarte å komme ned han i hvert fall. Han høres spesiell ut TS, ville vurdert det der. 4
Hill83 Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Når vi først ble sammen var det ikke som andre forelskelser eller nye forhold jeg har hatt tidligere. Han var ikke «på» meg hele tiden, tok ikke av meg eksempel klær på overdelen og tok generelt lite på meg. Han ville ikke alltid ha sex og argumentere for at det er lett å bli lei, når vi var nyforelsket. Jeg har tatt dette opp og han vil plutselig nå ha sex hver dag. Likevel føler jeg meg ofte som en «hore» som ikke tør å si hva jeg liker til han da han ofte dømmer kompiser for å ha kjøpt sexy undertøy eller leker til kjæresten sin. I tillegg har jeg sagt at jeg bare kommer ved klitoris, og at jeg i tidligere forhold har stimulert meg selv under sex. Dette liker han ikke, heller ikke vibrator eller lignende. Virker som han generelt er lite opptatt av at jeg skal komme og sier bare «du kommer jo aldri uansett» selv om jeg kommer på 3 min ved klitoris. Han tar aldri på klitoris heller. Nå kom han med utsagn om at vi kanskje ikke skulle ha sex på 4 dager slik at vi fikk tease hverandre skikkelig. Jeg forstår meg ikke på han, er han bare lite seksuell? Eller liker han ikke kroppen min? Anonymkode: 36813...99a Spring spring spring … dette er dødt 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Vi har også forskjeller i lyst, men vi har alltid kunnet prate om det, og det har ikke vært sånn at én har satt premissene. En mann som ignorerer klitorisen er vel kanskje ikke så interessert i damer? Anonymkode: 93e9c...105 2
AprilLudgate Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Oj hjelpes. Her må du bare ut først som sist - han høres superdårlig ut i senga og som kjæreste. Dette med teasing sier han for å slippe forøvrig. Helt teit kommentar. 1
Rosa Dartle Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 KoopaTroopa skrev (52 minutter siden): "Du kommer aldri uansett" hadde ødelagt for at jeg klarte å komme ned han i hvert fall. Han høres spesiell ut TS, ville vurdert det der. Ja, rødt flagg. Ikke bare et spesielt forhold til sex, men en lite trivelig fyr generelt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 Kjære deg. Dette forholdet kommer til å ødelegge selvbildet og seksualiteten din. Det høres ut som om det er på god vei allerede. Det finnes bedre matcher der ute, helt sikkert! Anonymkode: 02177...b46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 Hva mener du med at han dømmer kompiser? Hva sier han om dem? Men enig med mengden her. Denne fyren har problemer. Anonymkode: ed6fb...b6c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #12 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når vi først ble sammen var det ikke som andre forelskelser eller nye forhold jeg har hatt tidligere. Han var ikke «på» meg hele tiden, tok ikke av meg eksempel klær på overdelen og tok generelt lite på meg. Han ville ikke alltid ha sex og argumentere for at det er lett å bli lei, når vi var nyforelsket. Jeg har tatt dette opp og han vil plutselig nå ha sex hver dag. Likevel føler jeg meg ofte som en «hore» som ikke tør å si hva jeg liker til han da han ofte dømmer kompiser for å ha kjøpt sexy undertøy eller leker til kjæresten sin. I tillegg har jeg sagt at jeg bare kommer ved klitoris, og at jeg i tidligere forhold har stimulert meg selv under sex. Dette liker han ikke, heller ikke vibrator eller lignende. Virker som han generelt er lite opptatt av at jeg skal komme og sier bare «du kommer jo aldri uansett» selv om jeg kommer på 3 min ved klitoris. Han tar aldri på klitoris heller. Nå kom han med utsagn om at vi kanskje ikke skulle ha sex på 4 dager slik at vi fikk tease hverandre skikkelig. Jeg forstår meg ikke på han, er han bare lite seksuell? Eller liker han ikke kroppen min? Anonymkode: 36813...99a Han høres ikke ut som en bra person når det gjelder til den seksuelle delen. Han respekterer liksom ikke deg og hva du liker. Han der hadde jeg vraka på sekundet om han hadde gitt faen i meg og min klitoris. Når du gjør det slutt med han så si i samme slengen at han må vite at klitoris er det stedet som er mest følsomt og kan uten tvil sammenlignes med penisen hans. Så snur du deg og ser deg ikke tilbake . Anonymkode: 82dab...48d 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #13 Skrevet 29. januar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som om han har en del rare "issues" når det gjelder sex. Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på en som gjør meg usikker. Anonymkode: 91fcc...d3a Det er jo hennes egen overtenking som gjør henne usikker. Men klassiker å skylde på mannen som ikke har gjort noe annet enn å være seg selv. Kvinnelogikk.. Anonymkode: c350e...c24
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er jo hennes egen overtenking som gjør henne usikker. Men klassiker å skylde på mannen som ikke har gjort noe annet enn å være seg selv. Kvinnelogikk.. Anonymkode: c350e...c24 Være seg selv? Ville du sagt at ei heterofil dame var seg selv om hun ikke ville røre en penis? Anonymkode: 93e9c...105 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #15 Skrevet 29. januar 2022 Han kommer med unnskyldninger for å unngå sex. Virker mest som han mangler interesse og lyst Jeg tenker skaphomse eller aseksuell. Hvor gammel er han - potensproblemer / lavt testosteron nivå? Anonymkode: 67101...7c3 1
Becky Skrevet 30. januar 2022 #16 Skrevet 30. januar 2022 Høres veldig merkelig ut!! Det har ingenting med deg å gjøre Han bryr jo seg ikke en gang om du kommer?! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå