Gå til innhold

Hvilket dyrt pålegg unner du deg av og til (eller ofte)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv veldig glad i Stabburets peppermakrell. For 80 gram koster det 38,90 og det rekker til to knekkebrød. Noe som jeg synes egentlig er hinsides dyrt for en så liten porsjon. Har ikke unnet meg det så ofte av den grunn! Hva med deg?

Anonymkode: d3a6d...045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spekeskinke eller roastbiff 🤩

Anonymkode: b11f9...c15

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er selv veldig glad i Stabburets peppermakrell. For 80 gram koster det 38,90 og det rekker til to knekkebrød. Noe som jeg synes egentlig er hinsides dyrt for en så liten porsjon. Har ikke unnet meg det så ofte av den grunn! Hva med deg?

Jeg kjøper det jeg vet at jeg spiser opp, og det som jeg synes er godt og sunt! 

Mine foreldre kjøpte alltid First Price pålegg som alltid endte opp med at vi kastet halve pakken fordi det smakte dritt etter man hadde åpnet pakken.

Kan du ikke unne deg peppermakrell litt oftere og heller kutte ut andre småting? 

• Liker 6
Skrevet

Multebærsyltetøy :) Rasjonerer her gjennom året, fordi jeg har ofret mye og svettet for å få plukket de på høsten!

Anonymkode: 78807...b87

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Røkelaks er noe jeg unner meg av og til, men det er ganske dyrt om man skal ha noe skikkelig i hvert fall. 

Ellers så kjøper jeg pålegg jeg liker og spiser opp. 

Skrevet

Røkelaks😋

Anonymkode: 62f50...734

• Liker 6
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg kjøper det jeg har lyst på og ser ikke på prisen. Jeg vet ikke hva som er dyrt pålegg.

Skrevet
Mamasitas skrev (6 minutter siden):

Kan du ikke unne deg peppermakrell litt oftere og heller kutte ut andre småting? 

Jeg synes heller at Stabburet kan sette ned prisen 😂 Men ja, jeg har kuttet ut mye usunne matvarer så kan kanskje unne meg peppermakrell litt oftere ☺️

• Liker 1
Skrevet
Føsleguri skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøper det jeg har lyst på og ser ikke på prisen. Jeg vet ikke hva som er dyrt pålegg.

Da er du heldig!

• Liker 5
Skrevet

Røkelaks fra Lofoten og krepsesalat

Anonymkode: 68907...9c2

• Liker 1
Skrevet

Firstprice skinke unner jeg meg 1 gang i mnd, ellers pleier jeg og spise kalverulade

Anonymkode: 1f14a...791

Skrevet

Fenalår 😋

Anonymkode: 8f91f...3c3

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Den lokale fiskebutikken med oss har en sjukt god varmrøkt, krydret laks. Den kjøper jeg stort sett bare hvis vi skal ha overnattingsbesøk eller til god frokost i feriene 😋 

Anonymkode: 6c914...739

• Liker 1
Skrevet

Reker i lake. Ikke de i plastboks, men de som ser ut som de er i et glass, glass med skrukork. Er nesten like gode som ferske reker. 

Anonymkode: 38551...d8d

• Liker 4
Skrevet

Kjøper roastbiff av og til, kjøpte av og til reker før men det har blitt så latterlig dyrt at jeg har sluttet. 

• Liker 5
Skrevet

Skagen salat. Er ikke glad i kjøttpålegg. 

Anonymkode: 0e6d3...6bb

• Liker 1
Skrevet

Ferskpresset appelsinjuce fra meny. Avhengig 🥰 (ikke pålegg, men hører til …)

Anonymkode: 52af6...b69

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Roastbiff, røykelaks, spekeskinke og krepsehaler. 

Skrevet

Vellagret Norvegia

Anonymkode: 79d8c...f97

• Liker 1
Skrevet
Føsleguri skrev (2 timer siden):

Ja for det var relevant 

Anonymkode: 08aa6...58c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...