Gå til innhold

To streker i spesielt lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er syk og bestemte meg for å ta en test.

den var negativ men la den fra meg i sollyset. Da ser jeg en skygge. Tar frem lyset på mobilen og det skinner to streker i spesielt lys. Positiv eller negativ?

den vises ikke når jeg sitter å ser rett på den

Skrevet
bibi123 skrev (Akkurat nå):

Hei! Jeg er syk og bestemte meg for å ta en test.

den var negativ men la den fra meg i sollyset. Da ser jeg en skygge. Tar frem lyset på mobilen og det skinner to streker i spesielt lys. Positiv eller negativ?

den vises ikke når jeg sitter å ser rett på den

Siterer meg selv, jeg tok en til rett etter og den så også negativ ut frem til jeg holdt den opp foran lyset. Tester igjen i mårra men usikker på om dette betyr at ieg har corona 

Skrevet
bibi123 skrev (28 minutter siden):

Siterer meg selv, jeg tok en til rett etter og den så også negativ ut frem til jeg holdt den opp foran lyset. Tester igjen i mårra men usikker på om dette betyr at ieg har corona 

Har selv to slike idag, men noe etter de 15 min... Om hals og nese fortsetter i morgen blir det vel en pcr 🤔 Står i bruksanvisningen at om det er strek, uansett hvor lite synlig, så er den positiv. Så om du har det innen 15-20 min er det nok positiv.

8AFDA201-353C-4958-A176-D90C9D360BA5.jpeg

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
Huttemeitu skrev (24 minutter siden):

Har selv to slike idag, men noe etter de 15 min... Om hals og nese fortsetter i morgen blir det vel en pcr 🤔 Står i bruksanvisningen at om det er strek, uansett hvor lite synlig, så er den positiv. Så om du har det innen 15-20 min er det nok positiv.

Denne er positiv. For de testene som er negative kan du ikke i noe som helst lys skimte strek på. Jeg har prøvd flere ganger. 

Skrevet
Huttemeitu skrev (45 minutter siden):

Din er klart positiv

Skrevet
theTitanic skrev (33 minutter siden):

Denne er positiv. For de testene som er negative kan du ikke i noe som helst lys skimte strek på. Jeg har prøvd flere ganger. 

ATLAS6 skrev (14 minutter siden):

Din er klart positiv

Utfordringen for å ta den som positiv er at den først kom etter halvtimen, så sånn sett "ikke gyldig". Tenker å ta en pcr i morgen, så får jeg nok et endelig svar 😊

Skrevet
Huttemeitu skrev (3 minutter siden):

Utfordringen for å ta den som positiv er at den først kom etter halvtimen, så sånn sett "ikke gyldig". Tenker å ta en pcr i morgen, så får jeg nok et endelig svar 😊

Hvis den ikke kommer innen lesevinduet så er svaret ugyldig ja. Jeg opplever også at mine tester blir "positive" hvis de får ligge i et par timer men jeg har/hadde ikke korona

Skrevet
Upenis skrev (1 minutt siden):

Du har desverre fått den nye livsfarlige "My Cephid" varianten.

Eneste måten å bli kvitt denne på er triple dobbeldoser.

Har du dobla dosen? Det funker for meg 🤣

Skrevet

Hvordan gikk pcr, ts? Jeg sitter med en lik test her nå fra et av barna litt etter avlesningstidspunktet.  De andre vi tok samtidig ser ikke slik ut.

Skrevet

Ta en ny i morgen, da er den klar og tydelig

Skrevet

Leser dere av testen etter noen timer, er alle tester positive 🙄

• Nyttig 1
Skrevet
theTitanic skrev (På 29.1.2022 den 17.05):

Nja, ikke si det. Familiemedlem her fikk svak strek, men pcr og andre hjemmetester som ble tatt både før og etterpå var alle negative. 

Skrevet
Hurrahei skrev (12 timer siden):

Nei, ikke alle. Våre er fortsatt negative, flere timer etterpå. 

Skrevet
Hurrahei skrev (På 31.1.2022 den 0.13):

Stemmer nok ikke alltid! Mine tester har alltid vært negative hittil (pcr også negativ), mens min mann og mine barn har hatt svaaake, nesten usynlige streker ved 15 min som blir sterkere etter noen timer. De har pos pcr.

Skrevet

Den sterkeste testen er fra i går og den andre i dag. Du ser den såvidt og jeg fikk pos pcr i går eller svaret i dag

FC864D5C-1D35-467A-9B50-549847A63A86.jpeg

663AC368-EE36-43B4-BC1F-D8F054C731E2.jpeg

• Liker 1
  • Opprett ny...