Gå til innhold

Hvor mange dager med symptomer før positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som hadde symptomer på korona, men fikk falsk negativ test:

Hvor mange dager med symptomer før testen viste positiv?

Anonymkode: 56771...9c7

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomer startet på fredag, slo ut i dag når jeg sto opp 

Skrevet

1 døgn fra symptomer til positiv test.

Skrevet

Vage symptomer ( svak hodepine og litt slim i halsen) i 5 dager før positiv test, ble skikkelig syk 1,5 døgn etter positiv test.

Skrevet

Fikk symptomer på søndag (slapphet og hodepine) og testet positivt i dag,tirsdag.

Skrevet

Symptomer lørdag og søndag og pos test mandag. Det er ikke falsk negativ, men ikke nok virus i kroppen til å lese av på test (mest sannsynlig).

Skrevet

Begynte å hoste litt på lørdag. Hadde da to smittede i huset. Testet positivt tirsdag. 

Skrevet

13-åringen fikk ikke positiv hurtigtest før dag 3 med symptomer. Men da var symptomene nesten borte. Feber og hodepine de to første dagene.

• Liker 1
Skrevet

2-3 dager med skikkelig vond hals før testen ble positiv.

Skrevet

Sønnen fikk positiv test etter tre dager med symptomer, andre sønn fikk positiv test samme dag og hadde ingen symptomer. Jeg fikk symptomer søndag og positiv test torsdag.

Skrevet (endret)

Jeg fikk positiv selvtest samme dagen som jeg begynte å kjenne meg sår i halsen. Ikke noe symptomer før det.

Endret av Million
Skrevet

Hatt et rart «forløp», dvs ikke noe forløp egentlig, bare diverse vage symptomer som kommer og går og er vanskelig å tidfeste når startet da de lett kan forveksles med min normalvariasjon i form. Men har isåfall hatt symptomer i form av tung i hodet og litt tett i nese fra samme dag som positiv test, men var ganske bra de første dagene og begynte å bli mer forkjølelsesaktig og veldig sliten på ca dag5-8 etter positiv test. Men uansett veldig vagt og varierende opplegg for min del. Hadde hodepine noen dager før positiv, men opplevde ikke denne som noe uvanlig og var frisk igjen de neste dagene før test, så aner ikke om det kanha vært et symptom istedet for den vanlige hodepinen jeg tolket det som. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte tok dere hjemmetester etter symptomstart, frem til dere fikk positiv test? Morgen og kveld?

Skrevet

Fikk positiv test på kvelden, etter en dag hvor formen var ok, men jeg kjente halsen klødde. Har hatt mange smittede rundt meg på jobb dagene før, og også her hjemme, sp var vel litt ekstra obs. Testet positivt når jeg testet i hals og nese, negativt når jeg kun testet i nese.

• Opprett ny...