AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Hei! Jeg trenger tips til hva jeg skal se etter når jeg leter etter kjole. Jeg ønsker meg en maxi kjole uten split, helst i et stoff som ikke blir krøllete bare jeg puster på det. Jeg er 157 høy, veier 49/50 kg og er ganske petit, så mange kjoler får meg til å se ut som et sektmedlem. Jeg fødte for et år siden, og har vært litt "lat" så er litt utrent, så om kjolen er ettersittende vil jeg helst unngå. Men jeg vil altså ha maxikjole med lange armer. Tips?? Anonymkode: eff99...3fe
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Så lenge du dropper forkle eller kyse (hodeplagg) så tror jeg du slipper sekt stempelet 😄 Anonymkode: 66f30...831 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så lenge du dropper forkle eller kyse (hodeplagg) så tror jeg du slipper sekt stempelet 😄 Anonymkode: 66f30...831 Haha joda 😂 men måten kjolene har sitti på, minner meg veldig om breaking amish eller hva det programmet heter. Alle kjoler blir så svære i ryggen og store om brystet 😅 Anonymkode: eff99...3fe
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Aner ikke, men jeg har samme problemet! Er 158 og er alltid på leting etter jumpsuits og maxikjoler, men ingenting passer! Anonymkode: b3cec...cdf
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Jeg er litt høyere (162), men pleier å kjøpe midi-kjoler som ser ut som maxi-kjoler på meg. Akkurat nå fant jeg ingen gode eksempler, men pleier å finne det når vårkolleksjonene kommer. Har handlet lange midi- kjoler som jeg er fornøyd med på Mango og &Otherstories, og noen som var helt ok på Lindex. Anonymkode: fd0a4...b87
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Kanskje du finner noe i Zalandos petiteavdeling? https://www.zalando.no/dame/?q=petite+kjoler Anonymkode: 02210...919
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Denne? Selskapskjole fra Floyd i str 12. Lyseblå med blomstermønster. Kjolen er tilpasset en høyde på 160 cm. Det følger med stola/skjerf. Kjolen er kun brukt en gang. Fremstår som ny. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=240787321 Anonymkode: e9084...0e1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 Jeg har motsatt problem. Midi kjoler går ofte over knærne på meg. Når er jeg over 180, og har både lange bein, og lang overkropp. Syns du skal prøve midikjoler. De vil ofte være nærmere en maxikjole på deg, uten at du ser ut som et sektemedlem. Mens på meg blir de lårkorte og upassende i offentligheten, da de fleste kjoler og topper stort sett er korte i overkroppen, og bedre tilpasset de med gjennomsnittshøyde. Anonymkode: de8df...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå