AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Skal treffe daten min om 6 dager har fått et jævlig stort blåmerke ved øyet. Vil bare grine ser rett og slett jævlig ut. Har smørt på blåmerkekrem og iset ned. Blåmerke kommer til å bli enda mørkere i morgen Anonymkode: d16f7...a55
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Hvorfor tror du det hjelper å ise det? Den er jo blod som har lekket ut under huden. Du må vente til kroppen absorberer det Anonymkode: e48af...ce6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Det hjelper ikke med is. Legg heller på noe varmt. Anonymkode: 1e280...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Husk å ikke legg noe press på det eller trykke på stikkstedet! Da risikerer du å spre botoxen utover og få større problemer enn et blåmerke. Anonymkode: e2f08...b0c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Jeg brukte is for det var hovent i tillegg. Jeg har ikke trykket på stikkstedet, kun kjølt ned å smørt på blåmerkekrem. Behandleren iset og trykkte med kompress etter han stakk fordi han traff en blodåre.. Anonymkode: d16f7...a55
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Blåmerker etter Botox pleier forsvinne fort og er lett å skjule med sminke. Anonymkode: a92cd...c37 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 I løpet av 6 dager er det nesten borte - legg på litt sminke😉 Anonymkode: 49629...844 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Fortsette med å bruke Hirouid (regner med det er den du bruker), så vil det være mulig å sminke over om 6 dager. Anonymkode: c760f...b85 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 Gi det en lett LETT massasje, 5-10 min hver dag. Jeg fikk en dørkant på kinnet og et digert blåmerke. Legen min ba meg massere det forsiktig, omtrent som du ville massert en liten kattunge, det løser opp blodet i blåmerket så det forsvinner fortere. Det kombinert med 6 dager og hiroud salve så er du helt fin igjen til date Anonymkode: 2eef2...19e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 Takk for tips! Jeg har allerede blitt MYE verre.. blåmerket har formert seg til under øyet å jeg har blitt blå svart😢 Merket er på str med et chipsflak. Bruker Hirudoid, men det hjelper ikke.. Merket var til og begynne med ved siden av øyet, men har som sagt formert seg til under øyet å blitt blå svart. Er helt UMULIG og sminke over, har prøvd ALT av concealer og color corector men til ongen nytte. Jeg må avlyse, jeg hadde sett veldig frem til denne daten vi har møttes flere ganger. Han bor 3 timer unna meg å var meningen jeg skulle være der i helgen. Er redd for at når jeg avlyser og spør om det heller passer bedre neste helg at han skal bli sur å ikke være interesert i å treffes mer.. Tørr ikke si at jeg ikke kan pga Botox blåmerke akuratt🙄 Anonymkode: d16f7...a55
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Våknet i dag med en stor byll under blåveis øyet mitt. Fikk antibiotika av legen, håper det hjelper😢 noe helgebesøk blir det ivertfall ikke.. Anonymkode: d16f7...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå