AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Sånn type at du sitter på håndfaste bevis på at du vet hvem vedkommende er, eller at du har funnet fullt navn på en utro/slem/hatefull anonym person, osv? Selv kom jeg for noen år siden i prat med en person på chat.no, og vi addet hverandre på Skype. Når jeg addet han der så jeg til min store overraskelse at han hadde bilde av en jeg gikk på skole med 😂 stemte overhode ikke med hvor i landet han hevdet å bo. Det bilde husker jeg var i lokalavisa, så det lå vel sikkert inne på bildegoogle og sånn sett lett å få tak i..... Jeg kontaktet han jeg gikk på skole med for å høre og han skjønte jo ingenting og takket meg for at jeg sa fra om det. Han gikk vel videre med det også mener jeg å huske. Men de minuttene når jeg pratet med denne ukjente fyren på nettet og han lovte på tro og ære at det var han på bildet, hvorpå jeg sa til han at vedkommende gikk på min skole og jeg nettopp hadde ringt han - må være de mest tilfredsstillende minuttene i mitt liv. Å kunne avsløre et ordentlig TROLL med buksene nede var virkelig tilfredsstillende. Og jeg håper den hendelsen gjorde at han sluttet å utgi seg for å være andre. Flere med lignende historier? Anonymkode: 8b449...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå