Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et ungt par i 20 årene. 
Det har blitt obligatorisk å ha poker kveld for gutta fredagene. Jeg er som regel ikke me fordi jeg aksepterer kun gutter, siden de er gutte kvedl. I går var en jente me på pokerkvelden 

en annen kveld skulle d ha gutte fest. Ente opp med at de kom mangen jenter. Jeg var der ikke. Typen sa at ene jenta prøvde å kysse han, men han dyttet hun vekk. 

han argumenterer med at jeg hadde vært på jentekveld men en homofil gutt. Det blir ikke de samme. 

hva skal jeg gjøre ? Er irriterende at andre jenter kommer, når de punkterer at de er guttekveld. 

Anonymkode: 27453...0b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det blir jo det samme hvis det er lesbiske jenter. Men han bør gjerne kle seg litt mer maskulint hvis hun jenten som prøvde å kysse han trodde han var ei jente 🙄

For en drittunnskyldning. Godt du ikke lot deg lure. Men hvorfor vil du være med på fest med han når du åpenbart er uønsket? Er dette et forhold du ønsker? Min kjæreste hadde ville hatt meg med hadde han visst at det skulle være andre jenter på festen, fordi han synes det er kjekt å være med meg. Og det synes vennene hans også.

Anonymkode: 240e2...278

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...