Hengebuksvinet Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Er dere også veldig asosiale på fritiden? Holder meg langt unna de eldre i familien, og har generelt lite besøk for tiden. 5 nye smittetilfeller i klassen denne uken. Har dose 3, men flere kollegaer har blitt smittet også med dose 3.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Ja, jeg har minimal kontakt med andre. Er litt sosial med kollegaer da, de treffer jeg jo uansett. Tester meg hvis jeg må treffe andre, selv om jeg egentlig ikke har testdag i utgangspunktet. Anonymkode: e8d33...e01
Hengebuksvinet Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2022 Jeg skal jo egentlig ikke teste meg heller. Siden jeg har dose 3. Men det gjør jeg uansett, på de faste dagene klassen gjør det. De fleste av kollegaene tester bare ved symptom.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Jeg er forsiktig med å treffe eldre slektninger og folk i risikogruppen, tester meg også jevnlig. Fikk 3. dose forrige uke, men kommer til å fortsette med testing 2 ganger i uka. Og selvsagt hvis jeg får symptomer. Anonymkode: ea002...d88
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Min partner er lærer og folk holder seg unna oss... Hvem ønsker vel besøk av noen som har ekstremt mange nærkontakter og jobber et sted hvor det er mange nye smittede hver? Vi har kun sett de eldste i slekta i sommerferiene de to siste åra 🙁 Anonymkode: 4c519...23e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Jeg treffer folk, men er ærlig med folk om at vi har mye smitte på jobb. Hvis man da ønsker å skjerme seg, kan man det. Har ingen eldre og sårbare jeg omgås, da. Anonymkode: cad26...6a7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Jeg begrenset antall nærkontakter på fritida, fordi jeg syntes det var ubehagelig å hele tiden føle på at jeg kunne være smittet. Fra november til nå har jeg hatt minst 3 ulike nærkontakter som var smittet, hver eneste dag. Så det er jo en uggen følelse. (Rekorden var å være nærkontakt til ti stk på én dag) Jeg fikk tilslutt sykdommen selv, og er nå frisk igjen. Så nå kan jeg jo ikke smitte videre en periode. Og det er først nå jeg kjenner hvor tyngende det faktisk har vært å ha dette hengende over meg hele tida. Anonymkode: 35984...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå