Heisan Skrevet 21. oktober 2005 #1 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heisan skjønner ikke hvordan jeg klarte å plassere forrige spm i feil forum (det er detman pleier å kalle det?) Nå lurer jeg på hvordan man får sånne flotte border i signaturen, er de hentet andre steder på nettet el? Også lurer jeg på om man kan lagre en kladd når man starter nytt tema, er flere ganger jeg glemmer noe jeg skulle hatt med (distre) og må avslutte, gå tilbake å se, og begynne på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #2 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du må være supermedlem for å ha border/nedtellingsdingser/bilder osv i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2005 Oki, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #4 Del Skrevet 22. oktober 2005 og så bør du finne deg en avatar som ingen andre har. Den der er allerede opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 22. oktober 2005 Uffda, er det du som har den da el? Også tør du ikke vise deg? Var ikke så lett å finne en avatar, det ser jo ut til at alle er opptatt fra før uansett, tok en jeg syns var søt jeg, håper jeg ikke har ødelagt dagen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå